2013. szeptember 1., vasárnap

2.Díjam

                                 ezt a díjam köszönöm, http://toriagimislanyelete.blogspot.hu/ blog készítőjének

szabályok:
1.irj magadról 11 dolgot
2.válaszolj a jelölő 11 kérdésére
3.tegyél fel 11 kérdést
4.küld tovább 11 embernek

1.irj magadról 11 dolgot

1:Mostanában, mikor lefekszek mindig akkor akarom írni Bogi életét, akkor jönnek általában az ötletek
2:Imádok rajzolni
3:Kedvenc dalom jelenleg:http://www.youtube.com/watch?v=Z8eXaXoUJRQ
4:egy legjobb barátnőm van, de sok olyan barátnőm is van akikben meg bízok
5:a legkisebb unokatesóm Lili, most kezdi az ovit:$$
6:Ez még régi kép róla, már nem cumizik. Imádom <333
7:Kedvenc képem ez:
8:A kedvenc idézetem ez: You Only Live Once*YOLO
9:Imádom a szüleim
10:nem jut eszembe több
11:nem jut eszembe több

2.válaszolj a jelölő 11 kérdésére
1.-Mit csináltál ma?Zenét hallgattam, motoroztam, unatkoztam, évnyitón voltam:)
2.-Olvasod a blogom? (Ez hülye kérdés, mivel, ha látod ezt a kérdést, akkor abban pillanatban biztos olvasod a blogom...) igen olvasom, és nagyoon jó! <33
3.-Mikor kezdted el a blog írást? június közepén
 4.-Ha választhatnál egy... Na jó két természetfeletti képességet, akkor mi lenne az?láthatatlanság, gondolat olvasás
5.-Van legjobb barátod?van
6.-Mit gondolsz a http://weheartit.com/-ról? (Már, ha tudod mi az.) nem tudom miaz

7.-Neked bejön ez a díjas dolog?ahan

8.-Na, milyenek a kérdéseim? jók:DD

9.-Szereted az ékszereket?a karkötőket

10.-Hogy néz ki a kedvenc ruhadarabod?egy fehér Dc póló, meg egy sötétkék macskás Heavy Tools póló

11.-Ki a példaképed? (Igen ezt a kérdést Sarah Brightól loptam :p.) Selena Gomez


3.tegyél fel 11 kérdést
 
1.Nem teszek fel, mert az előbb már tettem.

 4.küld tovább 11 embernek

1:már előbb elküldtem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése