2013. november 9., szombat

42.rész

<3 TÚLLÉPTEM A 9000(!!!) OLDALMEGJELENÍTÉST! 24(!!!) FELIRATKOZÓM VAN!! ÚRISTEN NAGYON KÖSZÖNÖM ;)<33 Bocsánat a késésért! :) /Amúgy Noémi milyen a vissza a jövőbe?/

Október 30 (kedd)

Jó rég írtam. Nem az van, hogy olyan zsúfolt volt a hét, csak egyszerűen nem volt kedvem írni. Amit szégyenlek is rendesen. Múlthéten a suliban szokás szerint, mi voltunk a porondon. Az ofő-től azt hallgattuk órán, hogy 8/A milyen rossz, milyen neveletlen, esznek órán, telefonoznak órán, nem adják oda az ellenőrzőt, röhögnek, beszélgetnek, egyszóval borzalmasak! A múlthéten annyi dogát írtunk. Abból lett egy négyesem, egy ötösöm, ötösöm, csillagos ötösöm, egyesem, kettesem..:) Ööö jól haladok.. A mai napunk..Kezdjük az elejéről. Reggel szokás szerint, Dave-vel megyünk suliba. A Dan-ék szokás szerint ott állnak a sulinál. De az már nem volt olyan szokásos, hogy csönd volt az udvaron, na, meg a suliban is bent.
-Mi van itt? - nézett körbe Lili
-Vagy inkább mi nincs - nézett fel a telefonjából Dan
-Ezt hogy érted? - ráncoltam össze a szemöldököm
-Ma nincs tanítás - közölte
-És ezt te honnan tudod? - kérdezte Dave
-Írt tegnap facebookon az ofő. - nézett körbe. Mi Dave-vel tegnap nem igazán tudtunk fészezni. Nálam aludt.
-És akkor mért nem szóltál? - lépett hozzá közelebb Áron, azzal a szándékkal, hogy azonnal leüti.
-Most mért engem izéltek? - hátrált -Az én hibám, hogy nem fészeztetek este? -kezdett el futni. Mi mentünk utána. Amúgy tényleg nem az ő hibája, de az senkit nem érdekelt. A partra leérve, Dan már bőven meg volt verve. :D A városban nagyon sokan voltak. Ezek szerint, csak mi nem tudtuk, hogy nem lesz tanítás.
-Éhes vagyok - jelentette be Krisz
-Én is - értett egyet Dave
-Akkor mennyünk mekibe - pattant föl Kitti. A legközelebbi mekibe elmentünk. Lilivel és Kittivel elmentünk megrendelni a kajákat, míg a többiek leültek. Ahogy visszaértünk, a következő látvány fogadott: Lányok. Mármint lányok vették körül a fiúkat. Főleg Ben-t és Dave-t. De a többieknek se volt hiány. Letettük eléjük a tálcákat, a lányok meg egy pillantás alatt lereagálták, hogy hopp, ez nem jó ötlet. El is mentek. Nem csak másik asztalhoz, neeem ki a mekiből. Ezután már semmi különös nem volt, sétáltunk, röhögtünk, mekiztünk még egyszer. De mikor hazaértem. Vagyis hazaértünk, mert Dave is bejött.
-Sziasztok - léptünk be a nappaliba. Ricsi a kanapén ült, Balázsék meg valamit néztek a laptopon.
-Mi van? - kérdeztem. Ricsi csak meg rázta a fejét.
-Patrik, mit történt? - kérdeztem
-Várj - mutatta fel az ujját.
-Mit csináltál? - néztem Ricsire
-Inkább fel..csinált - fordult felénk Márk
-Hogy mi? - néztem Ricsire, elkerekedett szemmel.
-Ez nem fog neked egy jó ideig válaszolni. Hozzánk se szól - legyintett Balázs
-De mit csináltál? - kapkodtam a fejem
-Nem érted? Bassza meg..Felcsináltam egy lányt - nézett rám idegesen
-De hogy lehet ennyi eszed? És most mi lesz? É ehhez anya mit fog szólni? Te magadnál vagy? Hogy hívják?
-Véletlen volt..Dorina. - nézett rá Patrikékra
-Véletlen. Hogy lehet valaki véletlen szülő? Ezt hogy csináltad? - rökönyödtem meg. Ez azért nem semmi. Remélem csak egy jó vicc. Vagyis inkább ez még viccnek is rossz.
-Nem tudom. Most mit szeretnél megtudni? Hogy miért leszek apa, vagy, hogy hogy leszek apa? - ráncolta össze a szemöldökét. Láttam AZT a mosolyt.
-Az utóbbit inkább nem, az elsőhöz pedig, hogy menny a francba - röhögtem el magam
-Hogy jöttél rá? - döbbent le Patrik
-Miért, eddig mindenki bevette? - nevettem
-Hát, ja - bólogattak
-Mennyetek a tudjátok hova - fogtam meg Dave kezét, majd felmentünk a lépcsőn
-Meddig kell még rajtad lennie? - biccentettem a gipszére
-Csütörtök - mondta
-A többiek mit csinálnak? - kapcsoltam be a gépem
-Az engem nem érint - vonta meg a vállát, majd megfogta a derekam, és megcsókolt.
-Idáig - vigyorogtam, ugyanis, Lili hívott skypeon.
-Szia - integetett vigyorogva
-Mennyi energiaitalt ittál? - ráncoltam össze a szemöldököm
-Többet, mint tegnap - lökte arrébb Ben, hogy ő is oda férjen
-De tegnap nem ivott egyet se - mondta Dave
-Na, hát nem ezt mondom? - kérdezte Ben - Többet ivott mint tegnap. Úgy fel van pörögve. Szállj már le az ágyról, te. Olyat fogsz esni - szólt oda neki
-Mit csinál? - kérdeztem vissza fojtott mosollyal
-Ugrál - legyintett
-Kapcsolj már be valami zenét - pattant oda mellé.
-T.Mills? - nézett rá
-Neeem. Ami be az van, hogy "what does the fox say?" - vigyorgott
-Az olyan szar - nyavalygott Ben. Komolyan a fiúk néha rosszabbak mint a lányok.
-Akkor te ne hallgasd - vonta meg a vállát, és elindította. 
Tényleg nem a legjobb. De azért eléggé fülbemászó a dallama. "What does the fox say?" 
-Ricsi, milyen pizzát kérsz? - mentem be a szobájába, 8 órakor. 
-Nem tudom. Honnan rendeled? - kérdezte 
-Don Pepe 
-Na, várj. Mennyünk le a konyhába  
A következőket kell rendelni: 
PIZZA A LA GYROS
HAWAII PIZZA
CÉZÁRSALÁTA CSIRKÉVEL
PROVINCIA PIZZA
SOMLÓI GALUSKA 2*
COCA-COLA 6*

Szerintem jól fogunk lakni. Kerestünk valami jó horrort. Síri találkozások. Én eléggé féltem a film közben, bár, én még a Horror akadván is féltem. Az pedig egyáltalán nem félelmetes. Dave hazament, mi meg Ricsivel meg néztünk még egy filmet. Bloody Mary. 
-Az ott mi? Az ott..ott, ááá - sikítottam, majd belefúrtam a fejem, Ricsi vállába. Ricsi amúgy végig röhögte a filmet. Na most nem tudom eldönteni, hogy a filmet röhögte, vagy engem. 
-Na, zúzzunk aludni. - állt fel Ricsi, majd kivette a dvd-ből a filmet. 
-Te nem félsz? - kérdeztem
-Nem - közölte
-De ez igaz történeten alapult, azt ugye tudod? - néztem rá
-Ezt nem tudtam - vonta meg a vállát. - Kipróbáljuk? - nézett rám
-Én nem akarom - néztem rá riadtan
-Akkor én - szaladt ki az előszobába. Ennyit hallottam csak.: Bloody Mary hiszek benned. Bloody Mary hiszek benned. Bloody Mary hiszek benned. Aztán a következő kép, hogy Ricsi szalad fel az emeletre. Én benéztem az előszobába, aztán szaladtam fel én is. Amúgy is jobban vert a szívem, mint kellett volna, hát Ricsi nem meg ijeszt? Már nem arra gondolok, hogy elém ugrik. Nem. Bemegyek a szobámba, és ott áll, közbe meg néz engem. Kicsit kaptam csak szívinfarktust. 
-Mi volt? - ültem le az ágyamra
-Valaki volt mögöttem - mondta
-Na, ne szivass - röhögtem fel
-Nem nem. Ez komoly. Valaki biztos ott volt mögöttem. - mondta komolyan. Szerintem nem viccel. 
-Ne izélj. Kajak? Itt alszol - mondtam elkerekedett szemmel. Ricsi bólintott, majd levette a pólóját. Még csak egy pizsama pólóért se ment át a szobájába. Na, jó éjt. :)


4 megjegyzés: