2014. január 19., vasárnap

Szünet...

Na, figyeljetek. Mostanában nem megy nekem ez az írás. Borzasztóan sokat szoktam késni, és ez nem jó. Írni is alig írok valamit, nincs ihletem. Nagyon sajnálom, de úgy döntöttem, hogy szüneteltetem a blogot. Nem végleg, csak egy kis ideig. Az a szünet tulajdonképpen nem olyan lesz, hogy nem rakok részt. (Ezt olyan értelmesen mondtam el...) Vagyis de, de... Na, tehát. Nem akarom azt, hogy nagyon-nagyon sokat várjatok egy hülye kis részre. Lehet fogok írni, lehet ki is teszem. De így, hogy szünet van, valamivel nyugodtabb vagyok. Ha nem is sokkal. Tehát. Lehet lesz rész már jövőhéten, de az is lehet, hogy csak jövő hónapban. Nem tudom. Lehet, hogy megfog változni a blog kinézete. Lehet, hogy nem. Semmit nem tudok.

Ez egy olyan értelmes kiírás lett, hogy én...
Végem. 
Szünet!
<3

2 megjegyzés:

  1. sajnálom, hogy szünet lesz, imádom a blogot, de persze megértem. nekem is szoktak lenni ilyen időszakaim, amikor legszívesebben meg sem nyitnám a bloggert.
    türelmesen várom az új részt, kíváncsi vagyok mi lesz Bogival és Dave-vel.:)

    VálaszTörlés