2013. augusztus 2., péntek

19. rész

Szeptember 22(szombat)

A tegnap este nagyon jó volt. Végig hülyéskedtük az egész estét, filmet néztünk, kimentünk a deszkapályára, (10 órakor, ott még akkor is annyian vannak) aztán olyan 4-5 fele elaludtunk. Tehát 1 órakor keltünk. Utána megreggeliztünk, vagy ebédeltünk, és jöttem haza, mert este Lili írt, hogy elmehetnénk ma valahova, mert nagyon jó idő van. Tényleg jó idő van, olyan 28 fok körül lehet. Úgy hogy ahogy haza értem, éppen átöltöztem, már mehettem is Lilihez.:

-Szia-ugrott a nyakamba
-Szia, helyzet?-kérdeztem
-Semmi, de mesélj milyen volt az este. Mit csináltatok?-kérdezte csillogó szemmel
-Hülyéskedtünk, filmeztünk. Ja meg kimentünk a deszkapályára-mondtam
-Az jó-mondta
-Este 10-kor mentünk ki, de ott még akkor is sokan vannak.-mondtam
-Jaja-mondta mosolyogva
-Hova megyünk?-kérdeztem
-Mennyük már le a partra, ott olyan jóóó-mondat Lili
-Oké mennyünk-mondtam
Tehát a partra mentünk. olyan fél körül értünk oda.
-Veszünk  valamit?-kérdezte Lili
-Vegyünk-bólintottam, és vettünk nekem egy jégkását, Lilinek egy fagyit. És beszélgettünk, beszélgettünk, hülyültünk is, mikor már meguntuk a partot, elmentünk az árkádba. Ott szétnéztünk, nem vettünk semmit, utána átmentünk az Aréna plázába. Megérte. Éppen a kirakatot néztük, mikor megláttam valamit.
-Te Lili-böktem oldalba-Az ott nem Áron?-kérdeztem
-Hol? Nem látom-forgolódott
-Ott-mutattam oda
-Jaaa. Nem tudom lehet.-mondat Lili
-Mennyünk már közelebb-fogtam meg a karját
-De az Áron. Bárhol felismerném a sapkáját.-mondtam
-És mit csinál egy női ruhabolt előtt? Te szent atya úristen-kapott Lili a fejéhez
-Hát te hülye vagy-mondtam neki röhögve, mert persze tudtam, hogy arra gondol, hogy Áron lány.
-De most mér?? Lehet-vonta meg a vállát
-Ja lehet, de szerintem inkább egy lányra várt-mutattam Áronra, akihez pont akkor ért ki egy lány, és megcsókolta, majd beültek a mekibe.
-Üljünk be mi is-mondat Lili
-Jó, úgy is éhes vagyok. -mondtam. És beültünk, de távol Áronéktól. Nem igazán csináltak semmit, a mekibe. Utána mi is indultunk haza, vagyis én haza Lili hozzánk. Itt volt olyan 7-ig. Miután elment hívott Dave skypeon, úgy hogy vele beszéltem, de közbe néztem, hogy Áron feljön e. És feljött, tehát vele is beszéltem:
Bogi:Szia
Áron:Hali:)
B:Mizu?
Á:Filmet néztem, most lett vége. Veled?
B:Ricsivel veszekedtem előbb egy sort, mert túl hangos volt a zene, meg rossz is amit hallgatott :D
Á: :D
B: Van barátnőd?
Á: Nincs, nem tudok róla. Miért? Mit tudsz?
B:Mert...csak, amúgy szép csaj ;)
Á: köszi, tudom
B:Háh megvagy :P
Á:basszus, lehetne, hogy ez köztünk maradjon?
B:Lehetne,de Lili is tudja
Á:Nem baj, bennetek megbízok
B:köszi, de most mennem kell. Hétfőn. Szia:)
Á: Szia ;)
Davevel beszéltem 9-ig, és utána fürödtem, ettem, meg mindent csináltam. 11 óra, és Ricsi óriásiakat röhög. mindjárt megnézem... vicces eséseket néz neten. Hülye :D Na mit csináljak? Nem vagyok álmos...olvasok.
Ez elég rövid lett. KÖSZÖNÖM AZ 1251 OLDALMEGJELINTÉST!!! ♥.♥

4 megjegyzés: