2013. augusztus 6., kedd

20.rész

itt az új rész bocsánat, hogy nem volt eddig, nem volt kedvem irni. :)

szeptember 24(hétfő)

Tegnap még jobb idő volt a szombatinál, pedig szeptember vége van(olyan 28-29-30 fok körül lehetett). Úgy hogy négyen(én,Lili,Ben,Dave) elmentünk a strandra. Már fájt a hasam a röhögéstől, annyit hülyéskedtünk.... Dave meg Ben egy fergeteges ötletet dobott fel: 5 pohár jágkása, nekem meg Lilinek... persze mi rögtön belementünk. Agyfagyááás. Mi aztán visszaadtuk, fejenként 6 gombóc fagyi a fiúknak. Végig röhögtük az egészet. :D Persze a vízben is voltunk. Tegnap nálam aludt Lili. Végig beszéltük, az egész estét. Reggel jó volt, mert ugye franciaágyam van, és az ágy közepén szokott lenni a telónk, és ugye bár reggel fél 7-kor ébreszt, és Lili a telefon helyett engem csapott le XD.
-Mit ütögetsz?-kérdeztem fél álomban
-A telefont. Nem?-ült fel
-Pont nem. Engem-ültem fel én is
-Ja bocsi-tört ki belőle a röhögés
-Hol találtalak el?-kérdezte még mindig röhögve
-A lapockám-mondtam mosolyogva
-Bocsi. Öltözzünk -állt fel
-Jó
Én:

Lili:

-Jó reggelt-mondtuk, mikor leértünk
-Jó reggelt-mosolygott anya
Leültünk Flóra mellé, és elkezdtünk enni(rántottát, Ricsi meg sütit(!))
-Csak engem zavar, hogy Ricsi reggelire sütit eszik?!-néztem körbe
-Ő dolga, ő szed fel pár kilót...-kezdte anya, de nem fejezhette be, mert Ricsi közbeszólt
-De nem fogok felszedni, mert...
-Mert a kockahas fontos-szóltam közbe
-Pontosan-bólintott Ricsi
-A fiúknál olyan a kockahas, mint a lányoknál a...-töprengett
-A haj-mondta Lili
-Igen mint a haj-biccentett Ricsi
-Rendben, ezt is megtudtuk. Én megyek, sziasztok-ment ki anya
-Szia-köszöntünk
-És akkor mért eszed tovább a sütit?-néztem Ricsire
-Na én mentem öltözni-állt fel Flóra
-Mert....csak-vonta meg a vállát Ricsi, majd fel ült a pultra
-Hány óra?-kérdezte Lili, aki egészen idáig a beszélgetésünket figyelte
-Ott az óra-mondta Ricsi
-Hol? Mert hogy itt bent nincs...-nézett rá Lili
-Anya biztos nem rakta még vissza, felmegyek a telómért -álltam fel
-Negyed 8-jöttem le
-Negyed? Basszus -pattant le Ricsi a pultról
-Öltözni, szólni Petrának, inni, indulni basszus...-kapkodott Ricsi
Mi félkor indultunk és megbeszéltük, hogy délután elmegyünk a Margitszigetre. (Megkérdezzük a fiúkat is, hátha)
-Sziasztok-köszöntünk mikor odaértünk a többiekhez
-Szia-jött oda Dave és adott egy csókot
-Krisz mi van a fejeddel?-néztem Kriszre
-Egy lyuk-mondta Dan-Fültágító
-Szerinted belefér az ujjam?-kérdezte Dan, mire mindenki felnevetett
-Mekkora? -kérdezte Dave Kriszt - Egyébként eddig is volt fültágítója, csak kisebb.-vonta meg a vállát
-14 mm-mondta Krisz
-Miért? Te is szeretnél? -néztem Davere felvont szemöldökkel
-Ja egy kicsit, mittom én egy 5 mm-eset-mondta Dave
-Az még kicsi, az jó. Na szerintetek belefér az ujjam? -kérdezte Dan
-Ne legyél hülye-bökte oldalba Kitti
Aztán a fiúk segítettek beletenni Dan ujját a fültágítóba, mi hárman, és az udvaron, akik meglátták, hogy mit csinálnak a menők (felénk pillangat mindenki félpercenként, már kezdem megszokni) undorodva, vagy röhögve nézték őket.
-Na belefért-bólintott Dan
-Mutasd már-szólt egy fiú a tömegből (mert tényleg annyian voltak...)
-Tessék-álltak el a fiúk az útból
Mikor meglátta mindenki Dan ujját Krisz fülébe, tapsoltak, fütyültek, kiabáltak. :D
-Te hülye vagy-mondta Kitti a barátjának
-Basszus ne mozogj. Fáj-mondta Krisz Dannak
-De ennek nem szabadna fájni. Nem?-kérdezte Áron
-Nem kéne, de még friss. Most még kicsit fáj, hogy ha mozgatom.-szólt Krisz
-Dan szedd ki a kezedet, mert 3 perc, és csöngő-mondta Áron
-Mindenki bement, csak a mi osztályunk maradt kint.
-Felvettétek?-nézett Dave Zalánra és Marcira
-Persze ez nem is kérdés-biccentett Marci
-Tisztelt 8/A mért nincsenek órán?-jött ki az ajtón a tanárnő
-Módosítom a kérdést, mi keres Dániel keze, Krisztián fülénél?-jött oda mellénk az ofő
-Ömm az úgy volt....hogy Dan ki akarta próbálni, hogy belefér e a keze Krisz fültágítójába. Belefért, csak bele is szorult, és nem birja kiszedni az ujját.-mondtam
-Köszönöm-biccentett felém a tanárnő-Ha jól értettem akkor; Dániel keze beleszorult Krisztián fül...micsodájába-nézett ránk a tanárnő felvont szemöldökkel
-Igen valahogy így-mondta Ben
-Rendben, akkor most mindenki húzzon testnevelés órára-mondta az ofő nyugodt hangon
-Jó megyünk-indultunk el, csak itt meg az volt  baj, hogy Dan gyorsabb akart lenni Krisznél
-Álljál leee, ez fáj-mondta Krisz Dannak
-Bocs, csak én gyorsabb vagyok-vonta meg a vállát Dan
-De ne legyél
Így érkeztünk meg tesire. :) És még csak 8 óra volt. Mikor tesinek vége lett(Dan keze még mindig ott volt Krisz fülénél) az ofő várta a két hülyét, hogy valahogy kiszedje az ujját Dannak. Már tartott a matek óra, mikor megjöttek. Szünetben, persze mindenki letámadta őket, hogy hogy sikerült.
-Rohadt vicces volt-kezdte Dan(röhögve)-Az orvos azt mondta, sok mindent látott már, de ilyet még nem. Beszappanozta az ujjamat körbe...
-Ja bele is ment a fülembe a szappan-mondta vihogva Krisz
-Jaja, tehát beszappanozta az ujjam, és úgy kit tudtam szedni. -fejezte be Dan, nem kell mondani dőltünk a röhögéstől. Top sztori volt a suliba. A következő óra töri volt, majd biosz. A fiúkat rátudtuk venni a Margitszigetre, úgy hogy nekünk délután az volt a program. Suli után négyen indultunk haza, és megbeszéltük, hogy a fiúk 2-re jönnek hozzánk, és megyünk. Olyan hűvös volt délután.Négyre értünk haza, Dave még bejött hozzánk, Lili meg szerintem ment Benhez. Anya olyan 10 körül ért haza, tehát pizzát rendeltünk(ez is jót tett Ricsi kockahasának) :D leckét is csináltam, fürödtem, olvastam, és most fekszek :)

2 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó lett, folytasd minél hamarabb :D
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszönöm szépen holnap lesz új rész ;)
    puszii :*

    VálaszTörlés