2013. augusztus 20., kedd

23.rész

Jó olvasást! *-*

szeptember 27(csütörtök)

*Bogi szemszöge*

Reggel hamar(negyed 6-kor(!)) keltem, mert Dave hívott. Folyamatosan hadart, alig értettem, hogy mit mond, sőt semmit nem értettem, abból amit mondott. Tehát a végén én csak ennyit mondtam: "El mondanád még egyszer? Ha lehet lassabban, mert semmit nem értettem?!" "Jó bocsi tehát...". A lényeg annyi volt, hogy a nagymamája agyvérzést kapott,(aki Sárospatakon lakik) és lementek hozzá. Na erre nem számítottam. Azt mondta, majd hív, és hogy ne mondjam senkinek, csak Lilinek. Bennek majd ő szól. Nem tudtam mi legyen a holnappal, mivel szerintem nem lesz itthon. :/ Le mentem, anya rendesen meglepődött.
-Jó reggelt. -mondtam
-Hát te? Vagyis jó reggelt-mondta anya meglepődötten
-Dave hívott...-mondtam elgondolkodva
-Valami baj van?-ült le anya mellém
-Dave nagymamája kórházba került-mondtam
-Miért?-kérdezte
-Agyvérzést kapott-mondtam
-Máris felhívom az anyukáját...-indult el a telefonjáért
-Felesleges. De várj honnan tudod a számát?-néztem rá
-Múltkor találkoztunk a spárban, és telefonszámot cseréltünk.-mondta anya
-Jó, én felmegyek-mondtam
Mivel még csak fél 6 volt, és már nem bírtam volna visszaaludni, úgy hogy felmentem a facebookra. A következők történtek: 78 értesítés, (mindig ennyi van) 16 üzenet, (ezen viszont meglepődtem...) és nem vicc, 62 baráti jelölés (amúgy mostanában egyre többen jelölgetnek be. Nem is tudom miért. Hiába, "menő" barátom van...:D egyébként, mikor összejöttünk Davevel, akkor volt olyan 2000-2100 ismerősöm. Most, hogy Davevel járok, van vagy 3000 ismerősöm....:) mellesleg a barátomnak, vagy 5000 ismerőse:D) először az értesítéseket néztem meg, semmi különös csak a szokásos. Baráti jelölések, mindenkit visszajelöltem. Üzenetek. Elég az, hogy ha csak azt írom le, hogy mit válaszoltam: "Bocsi van barátom" "Köszönöm, van" "Igen, én vagyok Dave barátnője" "Mindenki magából indul ki" (Nem is kell mondanom, hogy mi lehetett a kérdés...) Chaten fél hatkor voltak 202-en. Dave is. Rögtön rám is irt:
D: szia nem birtál visszaaludni? :)
B: szia, nem.Jól vagy?nagyid?:*
D:Ja...van ingyen wifi:)
B:De hülye vagy:D
D::)
D:amúgy igen jól vagyok, és nagyi is. Nem lett komolyabb baja. te?
B:Én is reggel 6:35-kor:)
D:jóvan'na;)
B:♥
D:<33
B:holnap itthon leszel?
D:Igen, négykor indulunk haza(ma) <i miss u>
B:♥I MISS YOU♥
B:Holnap este eljössz velem sétálni?
D:Aha, mikor?
B: mondjuk fél kilenckor?
D: ok megyek érted:)
B:Jó, megmutatom a Rózsadombon a nyaralónk
D: A Rózsadombon??
B:Igeeen:3
D:Jó:)
B:Megyek öltözni, majd hívj. szia i♥you
D:Nem lehetne úgy öltöznöd, hogy webkamerán??
B:Háh...nem ;D
D: Jó :( oké hívlak, me too<3 szia:D
B:♥
Felöltöztem:

Utána lementem, felmentem, járkáltam a házban össze- vissza :D Félkor úgy mentem ki  házból, szétuntam a fejem. :) Amíg oda nem értem a sulihoz zenét hallgattam.
-Sziasztok-köszöntem, mikor oda értem
-Szia- köszöntek
-Hol van a barátod? Csak nem szakítottatok? -nézett rám Tina
-Semmi közöd hozzá, foglalkozz a saját életeddel. -mondtam
-Hülye...-kezdte, de nem igazán érdekelt, mert a többiek beszéltek hozzám
-Amúgy hol van Dave?-kérdezte Zalán
-Sárospatakon, le kellett menniük valamiért-mondtam
-Ja jó
-Sziasztok-értek oda Benék
-Pont csöngőre értetek be. Mehetünk-mondtam
A nap rohadt unalmasan telt, és nagyon hosszú volt. Egész nap azt vártam, hogy Dave hívjon, ami meg is történt, 2 órakor. Azt mondta jobban van a nagymamája, és indulnak négykor haza. :) Amikor haza értem tanultam, olvastam, és ja igen. Elfelejtettem, hogy tegnap elromlott a telóm, és az nap bevittük a szerelőbe. Nem bírták megcsinálni, tehát most megyünk, és veszünk nekem egy telót.

*két óra hossza múlva*

Meg van a telóm:


Vettünk hozzá tokot is:

Most tanulom, meg nézegetem, lehet felhívom Zalánt, meg Marcit, hogy segítsenek:D Na próbálgatom.

Bocsánat hogy eddig nem hoztam részt. remélem tetszett. Köszönöm a rengeteg oldamegjelenítést, meg Nikinek most is a  segítséget. :)♥.♥



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kövit minél hamarabb :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, nagyon jó lett, és nemsokára Dave szülinapja*-* Juj, szegény nagyi, pedig nem ezt érdemelte :D Bogi és Dave nagyon aranyosak együtt :D
    Folytasd, mert nagyon jó :) <3
    Puszi Niki :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm mindkettőtöknek, megpróbálom meg irni a kövi részt. :) *-*♥

    VálaszTörlés