2013. október 11., péntek

36.rész

Meghoztam az új részt. Jó olvasást! Komizzatok! <333 Köszönöm minden olvasómnak a komikat. Egyre több rendszeres olvasóm van. Nagyon köszönöm! :))

Október 18 (csütörtök)

A mai napom olyan szinten rossz volt, hogy azt nem lehet szavakba önteni. Kiabáltam már korán reggel Ricsivel is, Flórával is, Kristóffal is egyet. Egyszóval mindenkivel. Anyával nem. Tőle félek. Reggel Lili hívott, hogy elém jön, ha akarom, ha nem. Este beszéltünk skypeon, és hogy is mondjam elküldtük Davet minden lehetséges éghajlatra. Nem is kell mondani, szerintem. Végig sírtam az egész estét.
-Hagyjál - ordítottam rá Ricsire, mikor már korán reggel elkezdtek "molesztálni" a haverjaival
-Az én k*rva anyámat, én kérek bocsánatot - tette fel a kezét, én meg bólintottam
-Szia Liliii - öleltem meg szorosan a barátnőmet. Kitti már tegnap is elég rosszul nézett ki, nem is volt ma suliba.
-Sziaa, hogy vagy? - nézett rám
-Hát, a smink valahogy eltüntette a karikás szemeket, de amúgy meg elég ramatyul - rökönyödtem meg
-Dávid egy hülye barom. Ha ilyen, nem érdemel meg téged. - mondta.
-Dávid? - néztem rá
-Igen. Ha majd kibékültök akkor lesz Dave. Addig Dávid - nézett előre
-Köszönöm - suttogtam
-Nagyon kiborultál, igaz? - kérdezte
-Eléggé - bólintottam
-Ne is foglalkozz vele - ölelte át a vállam
-Nem is - fordultam meg, majd megöleltem
Már a sulinál ott voltak a többiek.
-Sziasztok - köszöntem, majd tovább indultam
-Hé, nem jöttök ide? - fordult meg Ben, miután adott egy csókot Lilinek, aki jött utánam
-Nem - közöltem
-Nem is kellesz - jelentette be Dave
Én csak néztem rá, majd bementem a suliba.
-Ezt most muszáj volt?! - hallottam Lili hangját
-Most mér? - mondta neki Dave. Nem, DÁVID!
-Hülye bunkó - jött utánam Lili
-Haver, ez tényleg elég köcsög volt - mondta neki Ben. És többet nem hallottam. Nem is sírtam.... a mosdóig. Lili elkezdett vígasztalni, nem sok sikerrel. Az első órából, késtünk úgy 10 percet késtünk.
-Hölgyeim. Valami elfogadható magyarázat? - nézett ránk Szabó tanárnő
-A mosdóba voltunk - mondta Lili
-Rendben. Mindkettőtöknek egyes - biccentett, majd vette elő a naplót
-Na, tehát. Folytassuk. Dániel, mi az eredmény? - nézett rá Danira, aki szerintem azt se tudta, hogy hol van.
A második óra ének volt. Kikaptuk a dogákat. Ki mellett ülök éneken? Dávid. Igen. És a tanárnő meg se engedte, hogy helyet cseréljek Bennel, aki Lili mellett ül.
-Deák Boglárka, 21 ponttal, négyes - nyújtotta ki a kezét Major tanárnő. A dogák kiosztása után, szabad foglalkozás volt, mert a tanárnőnek valamit be kellett fejeznie. Valamilyen papírt. Nem igazán akartam Dáviddal foglalkozni, de azért fél szemmel láttam, hogy sűrűn rám nézett. Meg a rajzra, amit már tegnap elkezdtem. Törin borzalmasan érdekelt, Közép-Európa nyugtalan évei. Inkább Lilivel leveleztem. Amúgy a múlt órán is minden erőmmel figyelmet, miközben a tanár a fasizmust magyarázta. Még is hármasra feleltem a mai órán. Fizikán szintén semmit nem igazán csináltam. Dani már jegyzetelt, mikor én még abban sem voltam biztos, hogy elvittem a füzetem. Magyar óra volt az utolsó. 
-Ma Tamási Áron életéről tanulunk - nézett ránk Bordács tanár úr
-Nagybátyám - kiabálta be Beni, mire mindenki felröhögött
-Felszólítottalak? - kapta oda a fejét a tanár úr
-Nem, de ez igaz - hintázott a széken Beni
-Fiam, ha új diák vagy, ha nem, húzol le az igazgatóhoz, ha még egyszer megszólalsz! - nézett rá
-Jó - biccentett Beni
Amúgy a szünetekben, főképp Lilivel voltam, de volt rá példa, hogy Benivel is. Olyan jó fej. 
-Megyünk? - állt meg a lépcső tetején Lili
-Jöttök hozzánk? - nyomott egy puszit Ben Lili arcára
-Én nem - vágtam rá kapásból
-Csak azért mert ő ott lesz? - biccentett a mellette megálló Dávidra
-Pontosan - bólintottam
-Amúgy, ha ő ott lesz, én nem - közölte Dávid
-Tudjátok, hogy ez mennyire gyerekes viselkedés? - nézett ránk Ben
-Ő kezdte. Nem. Ez is gyerekes. Ha ő normálisan fog hozzám viszonyulni, például el mondja, hogy mit követtem el, akkor én is normális leszek hozzá. Addig nem. - közöltem. Lementünk még a büfébe, aztán mentünk haza. Vagyis hozzánk. Egy jó csajos délutánt terveztünk, csak ketten, mivel ugye Kitti beteg. De ahogy kiértünk a suli elé, a következő látvány fogadott:
*Egy szőke, feltűnően szép lány vár valakire* (Nem is tulajdonítottam neki nagyobb figyelmet, olyan hetedike lehetett.)
*Dávid beszélt még pár szót Benékkel, aztán elindult....*
*....A lány felé, aztán....*
*....Oda ért a lányhoz, és megcsókolta!!!*
Az az érzés. Amit akkor, abban a percben éreztem, felfoghatatlan. Még soha, senkiben nem csalódtam ekkorát. Tudom, hogy szakítottunk....De akkor is. Iszonyatosan fájt. 
-Bogi jól vagy? - jött oda Ben
-Igen, persze. Minden csodás. - mondtam
-Mizu? - jött oda Dávid, és a csaj.
-Semmi. - vonta meg a vállát Ben, majd felém fordult, és biccentett egyet.
-Mi az? -néztem rá, vissza fojtott könnyekkel
-Az a lány.... - kezdte
-Nem érdekel. - közöltem, majd megtöröltem a szemem, és elindultam. 
-Majd beszélünk - mondta Lili Bennek.
-Oké - nézett utánunk
-Hé. Gyere ide - ölelt meg Lili
Ahogy haza értem, levágtam magam az előszobába, és még jobban elkezdtem sirní. Az se érdekelt, hogy ott álltak Ricsiék. (Haverjaival) Nem érdekelt senki. Ezt muszáj volt kiadnom magamból. 
-Nyugiii, sss - simitotta meg a vállam Lili.
-Utálom - mondtam szipogva
-Megértem. Nagyon köcsög volt - helyeselt a barátnőm
-Kit utálsz? Leüssem? - kérdezte Ricsi, és semmi hülyéskedést nem hallottam a hangjában. Komolyan gondolta. És iszonyat jól esett. 
-Dávidot. - közölte Lili
-Az öcsémet? - kérdezte Márk
-Azt - bólintottam, majd felálltam
-Mit csinált? - kérdezte Patrik
-Lényegtelen. Megbántotta. - mondta Lili
Felmentünk a szobámba, majd zene hallgatás közbe, mindent kibeszéltünk. Nagyon jól esett, hogy itt volt velem Lili. Nélküle, azt hiszem, kárt tettem volna magamba. Pedig tudom, hogy hülyeség. De most valahogy, más nem igazán jut eszembe. Felmentem facebookra. Kár volt. A következő fogadott:
"Becskei Dávid kapcsolatban vele: Kovács Klaudia" Rögtön bekapcsoltam a skypeot, azzal a szándékkal, hogy felhívom Lilit, és Kitti. De ahogy beléptem, rögtön videóhívás. Hárman beszéltünk. 
-Láttam - ez volt az első szó, amit mindketten mondtak
-Imádlak titeket - mosolyogtam
A profilfotója Klaudiának:


Én nem szoktam olyan lenni, de ez tényleg egy iszonyat nagy k***a. Ügy lezárva. 

10 megjegyzés:

  1. nagyon jóó:DD csak így tovább♥ gyorsan kövit:PP

    VálaszTörlés
  2. megvan a megoldás! Ricsi üsse le Dávidot(!!!) és ezután elgondolkozi kb úgy mindenen és............ HAPPY END!
    Am nagyon jó lett!
    Gyorsan kövit!!!!!!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezen most jót nevettem:D Nagyon köszönöm.:))<333sietek

      Törlés
  3. nagyon őgyes vagy, én még csak most irom az 1 kommentemet neked, és tényleg nagyon ügyes vagy!!!!!! remélem ki fognak békülni :))

    VálaszTörlés
  4. Béküljenek ki ne mááár!! De attól nagyon imádom!!!!!! <33

    VálaszTörlés
  5. úristen nagyon, nagyon köszönöm:))<3333

    VálaszTörlés
  6. Kövit de nagyon gyorsan!!!!!!! :)

    VálaszTörlés