2013. október 17., csütörtök

38.rész (1#)

Betegség alatt, megírtam a kövi részt. Jó olvasást! :))<33

Október 20 (szombat)

Kiderült, hogy tegnap este Dávid vitte magával a barátnőjét, és Lili elmondása szerint, nagyon beképzelt, és megváltoztatja Dávidot.
-És miket csinált még? - kérdeztem Lilit, miközben kinyitottam a terasz ajtóm
-Sok mindent. Például, egész este nyafogott, flegmán beszélt velünk. - mondta
-A többiek hogy vannak vele? - ültem le az ágyamra
-Nem szeretik. Egyrészt, mert flegma, beképzelt, másrészt pedig, megváltoztatja Dávidot. Amúgy Bennel is összeveszett - nézett rám
-Dávid? - csodálkoztam. Ez meglepett.
-Az. - biccentett
-Min? - kérdeztem
-Egy idő után mondta neki Ben, hogy sürgősen vigye el innen a barátnőjét, mert már fáj tőle a fejünk. És akkor Dávid is el kezdte mondani a magáét, csoda, hogy nem verekedtek össze. Közel álltak pedig hozzá. A Dan nyugtatta le őket. - mondta
-Az durva
-Az. Amúgy te vagy a háttere Dávidnak - mondta, miközben elővette a telefonját
-Hogy mi vagyok, kinek? - néztem rá felvont szemöldökkel
-Dávidnak a telóján a háttere. Te vagy. Láttam. Legalábbis este még te voltál. - mondta
-Azta - néztem magam elé
-Ja, és megkérdezte a barátnője, hogy az ki a telefonba. És Dávid erre azt válaszolta, hogy a nővére. - mosolygott
-És a lány erre...? - néztem rá
-Szép. Dávid meg rávágta, hogy tudom - mosolygott. - Amúgy szerintem még mindig szeret - mondta némi töprengés után
-Ha szeretne, miért szakított volna velem? - néztem rá
-Te szakítottál vele - állt fel
-Ja tényleg. Akkor miért nem szólt hozzám? Miért volt köcsög? Miért nézett levegőnek?
-Nem tudom - vonta meg a vállát - Kérhetek inni? - kérdezte
-Ja - álltam fel. Kimentünk inni, majd jött anya.
-Délután bemutatok nektek valakit. - közölt anya
-Hol? - kérdeztem
-Étteremben - pakolt be a hűtőbe
-Amúgy Lili.... - kezdtem, de anya közbevágott
-Beszéltem anyuddal - nézett rá anya - Maradhatsz - mosolygott
-Köszönöm - pattant oda hozzá Lili, és megölelte.
-Szivesen - mosolygott furán anya
Anya elment kereszt anyuékhoz valamiért, mi meg Lilivel filmet kezdtünk nézni. Tudni kell, hogy kereszt anyumék a XVII. kerületben laknak. Tehát eleve az oda út, háromnegyed óra, kocsival is. Úgy hogy direkt hosszú filmet választottunk. Amit el is kezdtünk nézni. A film közepén viszont ,megszólalt a csengő.
-Lehet a pizza - mondtam
-Rendeltél pizzát? - nézett rám Lili
-Nem - közöltem
-Hát te hülye vagy - röhögte el magát
-Igen? - nyitom ki az ajtót
-Itthon hagytam a kulcsom. - közölte Ricsi, majd bejöttek a haverjaival, akik mind engem néztek. Ugyan is újak voltak. Még nem igazán láttam őket. Legalábbis nálunk. Múltkor, mikor Lilivel sétáltunk a városban, láttuk őket a deszkapályán. De nálunk még nem.
-Mit csináltok? - támaszkodott meg a kanapén
-Ahogy látod, filmet nézünk - közöltem
-Jó. Mi meg ps-ezni akarunk. - mondta
-És az engem érint? - fordultam hátra
-Hát nem. - mondta némi töprengés után
-Amúgy láttam Dávidot - mondta
-Dávidot? - kérdezte Lili vissza fojtott mosollyal.
-Azt - biccentett
-És? - kérdeztem
-Semmi. - vonta meg a vállát
-A barátnőjével indult el. Jó csaj - indultak el a lépcsőn
-Hülye - kiabáltam utána. Végig néztünk a filmet, és anya pont akkor ért haza. Mehettünk fel öltözni....

12 megjegyzés:

  1. Most nem tom eldönteni h utáljam-e Dávidot vagy csak szimplán ne szeressem? o.O
    Am tök jó lett gyorsan kövit!!! :)
    Utó irat: mi lett Ricsi régi haverjaival??? És az anyukájuk netán a pasiját akarja bemutatni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem most csak szimplán ne szeresd! Mert Bogi se szereti....:) Köszönöm, sietek.:) Ricsi régi haverjai, (Márk, Patrik, Balázs) még megvannak, mármint, még mindig legjobb haverok, csak most lettek újabb haverjai, de inkább vissza fog térni a régiekhez. A kövi részekben kiderül...Minden!:))<333

      Törlés
    2. bocsi, de 2 kérdésem lemaradt....
      1.Az ma kiderült h Dávidnak Bogi a háttere, de Boginak mi???
      2.MIKOR LESZ KÖVI????????????????

      Törlés
    3. A Boginak most, egy HOPE feliratos kép a háttere...de amíg együtt voltak, egy közös kép volt a háttere. Nem tudom. Sietek:)<3

      Törlés
  2. nagyon jóó :D gyorsan kövit :P♥♥

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó vagy, légyszi folytasd minél hamarabb !!

    VálaszTörlés
  4. MIKOR LESZ KÖVI?????
    SIESS!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. KÖVIIIIIIIIII!
    MIKOR HOZOD???

    VálaszTörlés