2013. október 8., kedd

35. rész

Jó olvasást! komizzatok. + 1 feliratkozó. Nagyon köszönöm szépen:)<33 5900 oldalmegjelenítés:)<33
Annyira sajnálom a sok késésért, meg a rövid részért. Annyira nincsen semmi ötletem. De tényleg. Nagyon sajnálom. :sss

Október 17 (szerda)

Egy sikeresen végig sírt, forgolódott éjszaka után reggel, gondolhatjátok hogy néztem ki. A sírással teli éjszakák szombaton kezdődtek. Ugyan is, össze vesztünk Davevel. Hogy min, azt még én sem tudom biztosan. De azóta a szombat óta Dave nem szól hozzám, nem ír, semmi....És iszonyat rosszul esik. Nem is megyünk együtt, a suliban se szólunk egymáshoz, még csak a közelembe se jön. Ami még fura, hogy Beni közelébe sem megy. Reggel totál kisírt szemekkel ébredtem.
-Úristen Bogi.... - kezdte Ricsi az oltást, de közbe szóltam
-Hagyjál!
Gyorsan felöltöztem, most már kezd hideg lenni reggelenként, ezért mindig veszek fel pulcsit is.:

Aztán Lilivel mentem suliba. Lili és Ben elég nehéz helyzetbe van. Mert hogy mind ketten az én barátaim, és a Dave barátai is. És mivel ők járnak, ezért ugye együtt lennének a suliba is, csak hogy mi Davevel össze vagyunk veszve. És pont ezért nem tudják eldönteni, hogy kivel legyenek. Ahh. Annyira szar, rosszban lenni Davevel. Ma kemény hat óránk volt: Ofői, ofői, rajz, matek, angol, kémia. Matekból, angolból, kémiából dogát írtunk. Fhúúú de utálom a kémiát. Nagyoon.
-Szervezek egy londoni utat. Tavasszal lehetne menni. Valakit érdekelne? - mondta az ofő
-Engem igen - mondtam
-Engem is - közölte Lili. Rajtunk kívűl, köbö az egész osztály érdekelné.
-Rendben, akkor holnapra hozok papírt. - és ki csengettek.
-Dave beszélhetnénk? - álltam meg gyorsan mellette
-Nem - közölte, majd ki indult
-Jól van, akkor álljál így hozzá. Rohadtul elegem van, azt se tudom mi a bajod, nem szólsz hozzám, nem írsz, nem hívsz, semmi. Mit csináltam? - vesztettem el a türelmem
-Hah. Hagyjuk már. Még hogy nem tudod mit csináltál! Jó vicc - nézett rám
-Szerinted viccelek? - néztem bele a szemébe
-Jó. Tudod mit. Ha azt se vagy képes elmondani, mi a bajod, szakítunk. Remélem most örülsz. - kaptam fel a táskám, majd kimentem a teremből. Amúgy ez utolsó óra után volt. Rögtön mentem is haza.
-Héé, Bogi. - kiabált utánam Lili és Kitti.
-Igen? - fordultam meg, de meg láttam Davet. Inkább bementem a házba. Kaptam egy sms-t: "Beszélhetnénk?" ~Lili. Ezt írtam vissza: "Bocsi, de most egyedül szeretnék lenni. Bocsi. Imádlak. Pussz."
A délután folyamán tanultam, és zenét hallgattam. Közbe pedig be volt kapcsolva a facebook. Éppen Miley Cyrus- We Can't Stop dala ment, mikor Dave fel lépett fészre. 

Tettem még egy próbát. Rá írtam. Nem írt vissza. BEFEJEZTEM! Elegem lett. Egész este csak a szobámban voltam, meg a teraszon Benivel beszélgettem. Egészen addig, míg Lili fel nem hívott, hogy most már beszélnie kell velem skypeon. Úgy hogy mehettem fel skypera. Megbeszéltünk minden fontos dolgot. Aztán olyan dolog történt, mint még soha. Rátudtam venni RICSIT(!) egy közös film nézésre! Igeeen. Siker! :) És hogy mit néztünk? Barátság extrákkal. Nagyon jó volt. És ez fura, mert a Ricsivel voltam. Mindegy. Áhh megyek feküdni, mert iszonyat fáradt vagyok.



6 megjegyzés: