2013. július 24., szerda

10.rész

Szeptember 13(csütörtök)

Még mindig semmi. Dave nem szól hozzám. Reggel elég nyűgösen keltem. Anya tolerálta a viselkedésem, nem mondott semmit hagyta, hogy a szobámban legyek egész délután. Lementem Flóra már lent volt, és reggelizett. Én is ettem egy kicsit, utána öltöztem:

És indultam Lilivel. Lili:

-Sziasztok-köszöntünk, mikor oda értünk a sulihoz
-Sziasztok-köszöntek, kivéve Bent és Davet. Csak rám néztek, én meg Dave szemébe.
-Képzeljétek csajom van-mondta Krisz
-Na az jó, ki a szerencsétlen?-kérdezte tőle Dan
-Haha nagyon vicces vagy. Ő-és megmutatta a telóját. Nagyon szép csaj
-Sziasztok-köszönt Kitti
-Szia-adott egy csókot neki Dan
-Hogy lehet az, hogy te laksz a legközelebb és mindig te jössz legkésőbb?-kérdezte tőle a barátja
-Nem tudom-mondta mosolyogva Kitti
-Na, Dave van csajod?-kérdezte Dan
-Nem nincs, nem is lesz. Hagyjatok már engem ezekkel a kérdésekkel.-mondta idegesen Dave
-Jóvan' na-mondta Dan
-Te Bogi nem tudod, hogy ki lehet Dave barátnője?-kérdezte tőlem...Ben
-Nem, de nem is érdekel, hogy ki az-mondtam a szemébe nézve
-Hah-mondta Dave
-Igen? Valami baj van?-kérdeztem
-Nem nincs.-mondta Dave
Még beszélgettünk, amikor becsengettek. Matekkal kezdtünk, utána jött az ének, töri, fizika, magyar. Suli után megint négyen indultunk, de mi Lilivel lelassítottunk. Mikor megálltak Daveék előtt, még beszélgettek, amikor elmentünk mellettük. Annyit hallottam ki, hogy:
"Na, és akkor most mi legyen?"-Ben
"Nem tudom. Nem birom elfelejteni."-Dave
" Akkor beszélj vele..."-Ben
És innen nem hallottam többet. 
-Délután eljössz velem a plázába?-kérdezte Lili mikor megálltunk a kapunkban
-Aha, miért ne? Mit veszel?-kérdeztem
-Kell karkötő, gyűrű, ja mondtam hogy Ben is jön? és nyaklánc is kell-hadarta el
-Ben is jön?
-Igen, neki is kell valami.-mondta Lili-De attól még jössz?-nézett rám csillogó szemmel
-Igen megyek, na szia
-Szia-és megölelt
Mikor beléptem a házba valami ritka rossz zene ment a nappaliba. Itt vannak megint Ricsi haverjai. Bahh de jó. Felmentem a szobámba, és elkezdtem csinálni a leckét. Már 2 óra volt, mikor írt Lili, hogy mehetek. Mikor odaértem hozzájuk, dobtam egy sms-t, hogy itt vagyok. Kijött...Bennel. Indulhattunk. Az utat néma csendben tettük meg. Amikor oda értünk, Lili az ékszerboltba akart menni, Ben a media marktba, nekem meg annyira mindegy volt. Ben megadta magát, először az ékszerboltba mentünk. Lili bevásárolt, annyi mindent vett. Szerintem felét nem fogja hordani, de mindegy. Utána mentünk a media marktba. Én a laptopoknál nézelőttem, Ben mellettem a tableteket nézte, Lili meg a hajvasalókat.
-Télleg nincs barátod?-kérdezte halkan Ben
-Nincs. Én mondtam. Nem hitt nekem. Inkább Ricsinek.-néztem rá
-Hallod most azt se tudja, hogy kinek higgyen. Azt mondja, hogy ma átmegy hozzátok beszélni Ricsivel...-mondta
-Jól van mennyen.-mondtam
-Haragszol?-kérdezte
-Kire?
-Rám-mondta
-Nem tudom
-Na láttok valamit?-jött oda hozzánk Lili
-Nem, beszélgettünk. -mondtam
-Ja jó. Beülünk a mekibe?-kérdezte Lili
-Aha üljünk-bólintottam
-Jó -mondta Ben
Ettünk majd indultunk haza vagyis Lili hozzám(Ben mondta neki, hogy ha megvárja míg beszél Davevel, akkor utána hazakiséri) Lili meg persze egyből belement. Úgy hogy mi megálltunk a kapunkban és beszélgettünk, Ben meg oda ment Dave házához. Mikor kijött ők is elkezdtek beszélni. Amikor végeztek Ben odajött hozzánk.
-Na mehetünk?-kérdezte Lilit
-Igen, na szia-megölelt
-Sziasztok
-Szia -köszönt Ben
Olyan fél 6 körül értem haza. Az este további részében, filmet néztünk Flórával, beszélgettem anyával, olvastam, gépeztem, Lilivel telefonáltam. Vacsoráztam, fürödtem és még egy kicsit telefonozok, de mindjárt fekszek.

4 megjegyzés:

  1. Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!Nagyon várom hogy holnap is írj!!!!!!!!!!!!!! *-*

    VálaszTörlés