2013. július 29., hétfő

15.rész

Reggel keltem, öltöztem:

lementem reggelizni.
-Jó reggelt-mondtam mikor leértem
-Reggelt-biccentett Ricsi
-Hát te? Flóra?-kérdeztem
-Jó reggelt Bogi, Flóra még fent van öltözik, Ricsi meg nem érzi jól magát, és magas a láza.-nézett anya Ricsire
-Ahha, hány óra?-kérdeztem
-Az órában lemerült az elem, de negyed van-mondta anya
-Akkor még van negyed órám. Mit csináljak?-kérdeztem inkább magamtól
-Na mindegy felmegyek-álltam fel
Amúgy olvastam, félkor meg indultam. Lili:

-Sziasztok, Kitti? Hogy hogy ilyen korán?-köszöntünk, mikor oda értünk
-Sziasztok, nem tudom, még én is meglepődtem-mondta Kitti
-Sziasztok, képzeljétek -kezdte Zalán
-Nincsen Bordács tanárúr(magyar)
-Kajak?? Úúú de jó, akkor ki lesz helyette?-kérdeztem
-És ezt te honnan tudod, hogy nincs?-nézett Dave Zalánra
-Vannak informátoraim-mondta titokzatosan Zalán
-Informá...?? honnan ismersz te ilyen szavakat?-néztem Zalánra
-Olvastam...neten-mondta
-Aha és mit jelent?-kérdezte Ben
-Fogalmam sincs-mondta, mire felröhögtünk
-Szerintem azt, hogy ilyen hírvivő vagy mi-nézett fel Marci a telefonjából
-Hírvivő? Hah?-nézett rá Krisz. Hát igen, az osztályunk nem igazán...hogy is mondjam, művelt. :D
-Jaja, de becsöngettek mennyünk-mondta Dave
Én Lilivel utolsónak indultam, Dave meg Ben meg előttünk.
-Délután?-jött mellém Dave
-Jó-bólintottam
-Kövi szünetben gyere büfébe, utánam-mondta, majd vissza ment Ben mellé
Ugye magyar lett volna az első, de mivel nincs a tanár, ezért nem is tudtuk, hogy mi lesz.
-Sziasztok-jött be az ajtón az...ofő
-Óóó csókolom-örült meg Krisz
-Bordács tanárúr egész héten nem lesz...-és itt nem fejezhette be, mert Áron felugrott a padra(!) és elkezdett táncolni. De kajak felugrott és elkezdett valami béna táncot. Hát mondanom sem kell dőltünk a röhögéstől, a tanárnő meg pislogás nélkül meredt Áronra
-Pataki Áron, mit jelentsen ez?? -kiabálta a tanárnő
-Elnézést, csak nagyon örülök ugrott le a padról Áron, de olyan hülyén, hogy rá a székére az egik lábával, de a másikkal pont nem. Tehát zakózott egyet, pont bele esett úgy mond Dave ölébe. XD
-Hát nem rád vártam így-mondta Dave arra utalva, hogy Áron tulajdonképpen rajta ül(mondjuk ez így nem teljesen igaz)-mire felröhögtünk
-Elég legyen-ordította a tanárnő
-Jójó nem kell ordítani-állt fel Áron
-Rendben, tehát tavalya nyertünk egy szabadnapot, amit nem használtunk fel, és idén is fel lehet, plusz minden osztály kap 3 nap osztálykirándulás engedélyt.
-Úú és mikor fogjuk felhasználni?-kérdezte Kitti
-Én jövő hétre gondoltam, és akkor ezzel már nem is lenne gond többet.-nézett végig rajtunk a tanárnő
-Melyik nap?-kérdezte Dave
-Szerda?-kérdezte a tanárnő
-Nekünk az nem jó Noncsival-mondta Tina
-Először is köpd ki kislányom a rágót, másodszorra miért nem jó?-nézett rá a tanárnő, de mielőtt Tina válaszolhatott volna, Ben megelőzte
-Jaj nem tán műkörmöshöz mentek?-kérdezte vihogva
-Ha tudni akarod, bár semmi közöd hozzá igen, műkörmöshöz megyünk. Letört az egyik körmöm.-mondta Tina, olyan "úristen SOS baj van" sílusban
-Mit aggódsz? Van még azon kívül 9-mondtam neki unottan, mire mindenki elnevette magát
-Hozzád meg ki szólt? Inkább sminkeld jobban ki magad, hogy legyen valami szép is rajtad-mondta, és ezen én elgondolkoztam. Ezt ő beszólásnak mondta? Mert ha igen, még gyakorolnia kell.
-Hah, ez beszólás akart lenni? Nekem elég ennyi smink-néztem rá
-Egy igényes nő mindig sminkben van, tehát...-mondta
-Már megbocsáss az van mindig sminkben, akinek valami takargatni valója van-néztem bele a szemébe, Lili meg odasúgta, hogy szép volt
-Na jól van elég lesz, beszéljünk inkább a szabadnapról. Akkor nem szerdán lesz, hanem mondjuk kedd?-kérdezte a tanárnő
-Az jó lesz-mondta Dave, és Ben is helyeselt, és hogy ha ők ketten azt mondják jó, akkor jó is. Minden te télleg.
-Rendben akkor jövő hét kedd, 8 órakor az iskola főbejárata előtt.-mondta a tanárnő, és kicsengettek. Dave felpattant ment ki a büfébe.
-Lemegyek a büfébe-mondtam Lilinek, persze ő tudta, hogy Dave beszélni akar velem, de mindegy-Kérsz valamit?-néztem rá
-Aha, egy spriteot-bólintott
-Ok
Mikor elindultam a lépcsőn, Dave beért mellém.
-Tehát akkor, délután mozi? séta? valami?-kérdezgette
-Nem tudom. Séta? -néztem rá
-Oké, uhh de unom már ezt-nézett előre
-Mit?
-Hogy néznek a lányok. Elegem van. Meguntam-mondta
-És ez nem fog megváltozni, holnaptól?-néztem rá
-Nem tudom, ezen még nem is gondolkoztam, lehet.-nézett rám
-Na akkor, 2-re ott vagyok nálad-mosolygott rám
-Ok-mosolyogtam
A kövi óra matek volt, utána, föci, angol, tesi. Nem történt semmi érdekes, nem volt vicces sztori. Elég unalmas nap volt. Suli után, Lilit megkértem segítsen kiválasztani, hogy mit vegyek fel. Már éppen öltözni készültem mikor, Ricsi szó szerint beront a szobámba
-Bogi
-Mi van? Kopogás nuku?-néztem rá
-Jóvan' na, csak azt szeretném mondani, hogy ááá semmi-indult ki a szobámból, mire a haverjai akik kint álltak elröhögték magukat
-Bocs, hogy ezt látnod kellett-mondtam Lilinek, mikor Ricsi kiment a szobámból
-Hallottam ám-mondta Ricsi kintről
-Tudom, azért mondtam-vihogtam
És ezután végre feltudtam öltözni. :

-Csini vagy. De jó a fülbevalód nem is tudom ki é lehet-mosolygott Lili
-Köki-néztem rá
-Na de én megyek mer háromnegyed van, sok sikert-ölelt meg
Dave írt egy sms-t, hogy menjek ki.
-Szia-léptem ki a kapun
-Szia-kapta el a karom, és megcsókolt
-Indulhatunk?-kérdezte, miközben megfogta a kezem
-Igen-bólintottam
Körbejártuk majdnem egész Budapestet, nagyon jól éreztem magamat.
-Azta fáj a lábam-mondta Dave, mikor megálltunk a kapunkban
-Ja nekem is, bejössz?-kérdeztem
-Aha-vonta meg a vállát
Itt volt 7-ig, utána megcsináltam azt a kevés házit, gépeztem, tévéztem, most fürödtem, ettünk. negyed 11 van, és olvasni fogok :)
KÉREK KOMIKAT, KÖSZÖNÖM ;D

9 megjegyzés: