2013. július 28., vasárnap

13.rész

Szeptember 16 (vasárnap)

Tegnap éjfélig facebookoztunk Davevel. A mai napom, rohanás volt. Olyan gyorsan eltelt....Reggel anya keltett minket 9-kor, hogy megyünk keresztanyuékhoz. Eltudtunk indulni háromnegyed 10-kor, ami egy csoda volt, tekintettel Ricsire, aki semmi pénzért nem akart felkelni 9-kor. Anya mindent kipróbált, amit csak lehetett; max hangerőn zene(telefonból, laptopból), ütögette finoman a vállát, felhúzta a redőnyt, mindent. Mikor még negyed 10-kor is feküdt az ágyában, anya feladta, és ránk nézett(mi Flórával az ajtóban, felöltözve útra készen álltunk, mellesleg Ricsin röhögve) És akkor én, hoztam egy hideg vízzel teli tálat, megvártam míg anya lement, és ráöntöttem Ricsire.
-Normális vagy???-pattant ki az ágyából
-Bocs, csak ha már nem tudsz máshogy felkelni....Ez van!-mondtam neki röhögve, Flóra az ajtóban ült a földön és röhögött.
-Visszaalszom-dőlt vissza az ágyába
-Jó aludj. Flóra hozol még egy tálat?-néztem Flórára
-Fent vagyok- ült fel Ricsi az ágyán.
-Mi történt?-jött be anyu a szobába
-Ez a nem normális, leöntött hideg vízzel-biccentett felém Ricsi
-Bogi ez csúnya volt! Ricsi öltözz! Lányok gyerünk indulás le. Ricsi, van 10 perced felöltözni. Na gyerünk-mondta nekünk anya. Ez volt a reggelem, és a nap még csak ezután kezdődött. Az odafele út keresztanyuékhoz, is jó volt, mikor Ricsi bejelentette, hogy fázik. Anya feljebb nyomta a kocsiba a fűtést. Kint 25 fok, a kocsiban meg megy a fűtés. Ááá érdekes volt, totál leizzadtunk, mire oda értünk. Ott voltunk, 1-ig. Nagyon jó volt. Haza értünk, olyan 2 körül, mert még bementünk vásárolni is. Otthon voltunk vagy, kemény 10 percig, mikor Lili ír, hogy menjek baj van. Rohantam mint a hülye, erre kiderül, hogy csak annyi baja, hogy nem tudja melyik ruhát:

vegye fel este, mert Ben elhívta sétálni. Persze segítettem neki választani, de azért jól lecsesztem, hogy legközelebb ne azt írja hogy: "Bogiii gyere gyorsan, baj vaaan. Pls!!! :C" mert azt gondoltam nagyobb baj van. Lilinél voltam 3-ig, mikor Davetől kaptam egy sms-t. Azt kérdezte, hogy " szia mizu?" ennyi volt. Visszairtam, hogy semmi sok, arra? Erre visszairja, hogy rohadtul unatkozik. Elköszöntem Lilitől, és indultam haza. Közben felhívtam Daveet.
-Szia-mondtam, mikor felvette
-Szia
-Most jövök Lilitől, most már ráérek. -mondtam neki
-Oké, akkor átmegyek hozzátok, egy öt perc múlva indulok, oké? -mondta
-Jó lesz, szia-mondtam
-Szia-és megszakadt a vonal. Amikor odaértem a kapunkhoz megláttam Daveet, akkor jött ki az utcára, megvártam míg oda ért hozzám.
-Szia-mondta és megcsókolt
-Szia-mosolyogtam rá
Mikor beléptünk a házba, egyenesen a szobámba mentünk.
-Bocs, csak Ricsi haverjai napi szinten itt vannak-csuktam be az ajtóm (arra utalva, hogy max hangerőn valami borzalmas zene, és néhány hangos röhögés.
-Semmi-ült le az ágyamra
-Na akkor hova akarsz menni?-kérdezte
-Fogalmam sincs, ötlet?-kérdeztem
-Ja van-nyújtotta a kezét, úgy hogy leültem mellé-A deszkapálya. Mit szólsz?-mondta
-Oké-virultam azonnal.-Úgy is régen voltam-tettem hozzá
-Akkor indulhatunk? -csókolt meg
-Nem, átöltözök-mondtam
-Miért? Ez nem jó ami rajtad van?-kérdezte értetlenül Dave
-Nem...na jó ebből elég-mondtam, és kiszaladtam a szobámból, egyenesen Ricsi szobájához. Mikor benyitottam 5 haverja néz rám, én meg kinyomtam a laptopját, és szó nélkül kimentem.
-Ezt most mért kellett? -kérdezte Ricsi felháborodva.
-Amúgy szia Dave-intettek Davenek mindannyian
-Mert ha megkérlek akkor biztos, hogy nem kapcsoltad volna ki ezt a borzalmat. Egyébként is ez mi? Zene?-néztem rá
-Igen képzeld el, zene.-nézett bele a szemembe
-Aha hallod ez még viccnek is rossz. Zene? Az agyam megáll.-indultam be a szobámba
-Mert nem mindenki csak azt hallgatja amit te...-szólt utánam Ricsi
-Mert? Én mit hallgatok?-néztem rá a szoba ajtómból
-Ömm...mindegy-legyintett Ricsi, és vissza ment a szobájába
-Amúgy anyud?-ült le a laptopom elé, azzal a szándékkal, hogy amíg én öltözök, ő gépezik
-Bekellett mennie az irodába-mondtam
-Ja
Egész hamar kész lettem. Ezt vettem fel:

-Csini vagy-mondta Dave, mikor lecsukta a laptopom
-Köszi
És elindultunk, a deszkapályához. Ott voltunk 7-ig.
-Nagyon jó volt.-mondtam, mikor megálltunk a kapunkban
-Igen, figyelj a többieknek csak szerdán mondjuk el, hogy járunk, akkor menjünk együtt suliba, addig menj Lilivel. Ok?-mondta
-Jó, miért pont szerda?-kérdeztem
-Igazából fogalmam sincs-mondta, mire elnevettem magam
-Na szia-hajolt oda hozzám
-Szia-mondtam, és megcsókolt
Mikor beléptem a házba anya éppen Flórával beszélgetett.
-Sziasztok, miről beszélgettek?-ültem fel a pultra
-Szia arról, hogy apának barátnője van-mondta Flóra
-Az jó, Ricsi?-kérdeztem
-Nem hallod?-nézett rám anyu
-Nem...várj, de-néztem a lépcsőre. Max hangerőn zene.
-Na én megyek-ugrottam le a pultról
-Jó
Mentem fel a lépcsőn, és egyre jobban hallottam a zenét. T.Mills. Végre olyat hallgat amit én is szeretek. Bár nem nagyon érdekelt. A szobámban, én is max hangerőre tettem Wiz Khalifa zenéit. Úgy hogy összekeveredett a kettő zene. Borzalmas volt, tehát én átváltottam fülhallgatóra. Így jobb volt. Az este további részében neteztem, mert megcsináltam minden leckét pénteken(ami volt, elég kevés), fürödtem, vacsiztunk(Gyrost ♥.♥) beszéltem Lilivel.(Ben megcsókolta) Tehát holnap biztos, hogy ketten megyünk suliba(:D) Beszéltem Davevel, most fél 11, és még nem vagyok álmos...lehet olvasok egy kis Szent Johanna Gimit. ;)

Ezzel pótolom a tegnapi napot. Bocsi, hogy nem tudtam hozni. Ma még hozok egyet. A mait. 853(!) oldalmegjelenítés. KÖSZÖNÖM!!! ♥♥♥ ^-^


2 megjegyzés: