2013. július 18., csütörtök

1. fejezet

Szeptember 3 (hétfő)



Reggel alig birtunk felkelni a telefonomra, ja tegnap este itt aludt Lili fúú nagyon jó volt, hajnal egykor aludtunk el, de nem akartunk csak muszály volt mivel ugye ma suli. ja igen az uj sulimba ma mentem először,nagyon jóó volt, de nem szaladok előre felöltöztünk, én ezt vettem fel: 


Lili pedig ezt:



lementünk a konyhába (emeletes házunk van) megreggeliztünk és indulni akartunk, de az óra még csak  7(!) órát mutatott. És akkor anyát szépen kikérdeztünk hogy miért ébresztett fel minket ilyen korán,  mikor egy óriási orditást hallottunk…igen Ricsi volt, leesett a lépcsőről, a béna.  igy reggel olyan jót röhögtem de szegény óriásit borult. erre persze Flóra is felkelt
-Mi volt ez? –kérdezte Flóra
-Ricsi olyat zakózott a lépcsőn… -alig lehetett érteni hogy mit mondok mert annyira röhögtem, mellettem Lili is már leült a földre a röhögéstől, de persze nem haragudott rá Ricsi hisz mindig itt van(hozzánk tartozik)
-Haha ez tudod milyen rohadtul fájt? –kérdezte tőlem Ricsi, mikor végre felált
-Jaj nem…-és megint elkezdtem röhögni nem birtuk abbahagyni, persze utána már Flóra is nevetett. anya meg közben elment, észre se vettük .
-Huh menni kéne, fél van! –szóltam Lilire aki még mindig vihogott
-Jó oké mehetünk! –mondta
-Jó, amugy Ricsi nem akarsz öltözni?
-Mer?
-Azér mer fél múlt pár percel.-válaszoltam én is olyan intelligensen mint a bátyám.
- nekem holnap kezdődik csak a suli.- mondta
-ja jó Flóra hova lett?na mind1 mi léptünk. sziasztok! –köszöntünk! amugy a suli köbö olyan 5-6 percre lehet azt persze mi végig hülyéskedtük a Lilivel, és akkor megérkeztünk
-WOW…- ennyit birtam mondani
-Mi az? –kérdezte Lili
-semmi, csak azta milyen nagy…-mondtam
-jaja amugy ha befejezted az olyan nézést mint amikor egy  ötéves néz ha kap egy babát, akkor talán  be is mehetnénk. nem gondolod?-kérdezte vihogva
-jóvan ’ na mehetünk –mondtam mosolyogva
-jó na ez itt a termünk.-mondta Lili mikor megáltunk egy terem előtt amire ez volt ráirva: -8/A- 12-es terem
-mehetünk!-mondtam
mikor beléptünk mindenki de télleg mindenki ránk nézett köszöntek, majd mindenki odajött hozzám és elkezdtek kérdezősködni, hogy hány éves vagyok, mi a nevem meg sok hasonló kérdés, például az egyik lánnyal igy folyt a beszélgetésünk:
-Hány éves vagy? –kérdezte asziszem Hanna igen emós
-14-mondtam, erre bólintott, hát jó. egyébként közben szinte nagyon senki másra nem tudtam figyelni (a többi osztálytársamra) mert szó szerint alig kaptam levegőt, és mikor már harmadjára mondtam el legalább hogy 14 éves vagyok és negyegyére is megkérdezték ezt mondtam:
még mindig 14 éves vagyok, és az is leszek még egy bő hónapig és az első válasznál is az voltam meg az utólsónál is az leszek, ugy hogy lécci ne kérdezzétek meg többször, oki?  persze viccesen, mosolyogva mondtam, még kérdezősködtek, mikor arrébb mentek odajött Lili felült mellém a padra odahajolt hozzám
-hallod amikor elmentem a fiuk padja mellett hallottam hogy azt mondják, azta ez az uj csaj de szép! –mondta
-kajak ezt mondták? –kérdeztem mosolyogva
-jaja kajakra ezt ja és azt se felejtsem el hogy amikor Dave…
-az meg melyik?- vágtam a szavába
-amelyik telefonozik, most meg felnéz és rád néz nézz oda! néz oda!- mondta vagyis inkább az utolsót parancsolta!   *oda nézek*
-aztakurva…- ennyi amit mondani tudtam mert becsengettek mindenki leült a helyére, mellém ugye Lili ült jobbról balról pedig az a helyes fiu és a haverja, Lili mellé pedig valami csendes lány asszem bianka, és akkor belépett a terembe a tanárnő
-sziasztok- mondta és leült a tanári asztalhoz
-a nevem Kozma Klára csak hogy az uj tan…
-igen tudjuk hogy ki, meglepően jó csaj- szólt közbe Dan mire mindenki felröhögött,(kivéve 2 lányt) és ezután Kitti (asszem) a barátnője megdobta egy tollal.
-Horváth Dániel, kérlek fiam hogy ha mondani szeretnél valamit nyújtsd fel a kezed, olyan nehéz? kérdezte a tanárnő, Dan bolintott olyan „aha, majd” stilusban
-na és akkor visszatérve a nevem Kozma Klára de hivj nyugodtan Klára néninek vagy Kozma tanárn…-itt megint nem fejezhette be mert kopogtak
-igen?
és akkor bejött még egy srác…
-Pataki Áron, mit jelentsen ez? mi az hogy elkésel az első tanitási napról? hm?
-ömm…kezdte de elakadott, ömm otthon kilyukadt a kocsink kereke és akkor ujat kel…
-ne kérem, ne, tudom hogy gyalog jössz iskolába.- mondta a tanárnő
-óó igen de lábbu…kocsi igen lábkocsival jöttem
-na jó ülje le szerintem Áron-utasitotta a tanárnő
-Kinek milyen volt a nyara? Martina, mondhatod!-szólitotta fel a tanárnő az egyik csajt, akit biztosan Martinának hivnak.
-Jó, tehát a nyaram nagyon szuper volt...-kezdte de nem igazán figyeltem rá mert Lili elém csusztatott egy lapot,ez volt ráirva:
nem fejeztem be, hogy mikor Dave felnézett akkor azt mondta arra (uhh de szép az uj csaj)
 hogy "ja télleg szép, *visszairok*
És?
és? hát te hülye vagy!
jóó na örülök neki, de nekem nem jön be!
ahha nem mi? 
na jó lehet egy kicsit helyes...
... ha ez a vége akkor...
na jó beleestem, de nem tudom hogy másszak ki belőle!
;)
neked?
senki
jaja biztos
najó Ben 
Ben? uhh büszke lennék rád
:D -és ezzel befejeztük a levelezést mert kicsöngettek.
valaki megáll a padom mellett, Martina volt és a barátnője
-Hagyd békén a pasimat Davet! semmi köze hozzád, lehet békén hagyni, és egyébként meg csúnya vagy nem is tu...
-naa jó most állj le Martina! -szólt rá Lili
-Te meg mit szólsz bele?
-fogd vissza magadat drágám, és amugy nem kell a pasid meg tarthatod magadnak! csúnya vagyok? ok rád akartam hasonlitani, ugy látszik sikerült! na cső!- és ezzel kiviharoztam a teremből, Lili jött utánam
-aztaa ez durva volt, Tinának még senki nem szólt be igy-mondta 
én meg csak mosolyogva meg vontam a vállam,
-ez van!
-de amugy nem járnak, mármint Tina és Dave,, csak Tina hiszi azt hogy ők egymásnak lettek teremtve...-folytatta
-nem?
-nem Davenek nem tetszik Tina, azt mondja nem szép csaj!-mondta
-na az jó!
-jaja de most mennyünk vissza a terembe
-oki
amikor beléptünk sms-em jött, Flóra irt, hogy nem lesz otthon ugyhogy ne ijedjek meg ha hazaérek és üres a ház! én meg visszairtam, hogy nem ijednék meg mert Ricsi otthon van,meg ugy egyébként se!
-és amugy van családod?- kérdezte Kitti, mellette állt Dan és meglökte a vállát
-ezt igy nem szoktuk megkérdezni- mondta neki 
-jóvan' na-válaszolt
-igen, a szüleink elváltak mi anyummal élünk, a bátyám Ricsi, meg a nővérem Flóra -válaszoltam 
-azta jó nagy családod van- mosolygott- apuddal szoktál lenni?
-igen nyáron mindig ott vagyunk!
-milyen telefonod van? -kérdezte az egyik fiu asszem Zalán, na és akkor az egész osztály rám nézett
-LG optimus-válaszoltam
-tovább
-LG optimus l5 II- mondtam el az egész telefonom nevét
-és miért nem Iphone?
-azért mert nekem nem kell Iphone, ez is jó!-válaszoltam
-ahha hát jó nekem az van!-mondta majd elment
és becsöngettek.
-ezen az órán filmet nézünk, de mit?-kérdezte a tanárnő
-Másnaposok, de a végét ott jó csajok vannak - válaszolta Ben mire a többi fiu is helyeselt
-Hát jó, lányok? mit szóltok?
-Én szeretem-válaszoltam
-Én is- mondta Lili
-Na jó akkor azt nézzük, valaki segit megkeresni neten? Zalán és Marci már pattantak föl, de összevesztek azon hogy ki állt fel előbb és hogy ki segitsen, olyan hangzavar lett, mindkettő mondta a magáét,
-Na jó elég lesz, majd én megyek! -szólalt meg Dave, mire mindenki elhalkult, de komolyan az egész osztály. Dave be állitotta és kezdhettük nézni! a következő két órán is ezt néztük még, és a szünetekben sem volt semmi jó, kivéve hogy mikor Dan és Áron jöttek fel a terembe a büféből, és Áron megbotlott az egyik táskában és a kibontott coláját ráöntötte Tinára. Ez volt a napban a legértékesebb pillanat.
És akkor indultunk haza Lilivel.
-Na mit szólsz? milyen?- kérdezte
-Uhh nagyon jó! de van egy lány aki ült a helyén és rajzolgatott ő ki volt?
-Ja ő Bianka, Bius nagyon csendes, stréber de különben aranyos lány- mondta, és megérkeztünka a házunkhoz 
- Jó, na szia majd még beszélünk, holnap is megyünk együtt?- kérdeztem
-Aha mehetünk, szia- és megölelt
Bementem a házba, és körbenéztem sehol senki, felmentem az emeltre és igen, Ricsinél a haverjai, jó inkább nem zavarok, csinálok magamnak kaját
-Hol a fenébe lehet a Nutella?-kérdeztem, tulajdonképpen magamtól, és meg találtam
felmentem a szobámba, bekapcsoltam a laptopom és rámentem facebookra, skypera,askot is megnéztem.
-Sziasztok- kiabált egy hang a földszintről, leszalattam
-Sziaaa anya - mondtam
-Ricsi?
-Itt vannak a haverja, valamit csinálnak, de olyan hanggal!
-Ja jó, irt Flóra hogy ott alszik Vivinél. 
-igen tudom nekem is irt
-Akkor jó, na milyen volt az első nap?
-Aztaa nagyon jó...- és elmeséltem mindent
-Na jó elmegyek fürdeni!-mondtam
megyek fel a lépcsőn és pont összeütközök Ricsivel meg a haverjaival
-Sziasztok- köszöntek
-Sziasztok
- Na gyere Bogi vacsi!
-Jövök
egyébként makaróni volt a kaja
-Na jó éjt- mondtam 
-Jó éjt- mondta anya
-Cső- igen Ricsi mondta, ki más?
felmentem még beszéltem egy kicsit Lilivel és most fekszek










9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Gyorsan kövit! <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyoon joo lett:) várom már a kövit!és mindjárt ki is teszem az oldalamra!!és nem azért mert megkértél rá hanem mert tényleg tetszik és olvasom/olvasni fogom!!!!♥

    VálaszTörlés
  3. fúúú nagyon köszönöm! *-* :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóóóóóó!!!!!!! Imádás van!!! már az első résznél XD Köviiii

    VálaszTörlés
  5. Enél szarabul megirt történetet még soha nem olvastam! Az irás nem neked való találj más hobit!! :*
    xoxo:névtelenkritikus

    VálaszTörlés
  6. Az utolsó előttinek és afölöttinek igaza van. SZAR! Mintha egy elsős írta volna.
    1. SZJG coopy
    2. unalmas
    3. semmi nyelvtan
    4. KERESS MÁS HOBBIT AZ ÍRÁST NEM NEKED TALÁLTÁK KI SZÍVECSKÉM! :)
    BYE!!!!! :D

    VálaszTörlés