2013. július 31., szerda

17. rész

Szeptember 20(csütörtök)

Tegnap este Lilivel 11 óráig beszéltünk, mindenféle hülyeségről. Megbeszéltük, hogy ő Bennel megy suliba, én meg Davevel. Mikor reggel lementem....:
-Jó...reggelt-léptem be a konyhába, mert ott volt Petra is
-Jót-biccentett Ricsi
-Szia-köszönt Petra
-Hát te?-néztem Petrára
-Itt aludt-vonta meg a vállát Ricsi
-Aha jó. Anya délután suli után megyünk Lilivel a plázába. -mondtam anyának
-Jó, mikor tanulsz?-nézett rám
-Ha haza értem, olyan 4-5 fele
-Jó, melyikbe mentek?-kérdezte anya
-Aréna plázába meg szerintem a Duna plázába is. Miért?-kérdeztem
-Mert kéne rúzs. Elfogyott-mondta anya
-Jó veszek, milyet?
-Giordani goldot -mondta anya
-Uhh az nagyon jó, én is olyat használok-mondta mosolyogva Petra
-Igen tudom-mosolygott rá anya
-Sziasztok-jött le a lépcsőn Flóra felöltözve, és már ment is volna ki az ajón
-Szia, várj már-szaladtam utána
-Miaz? -nézett rám
-Hova sietsz?
-Nem bírom Petrát, még ilyenkor se, mikor kedves, átvágja anyát-mondta
-Igazad van-mondtam
-Holnap délután megyünk hárman apához-indult ki az ajtón Flóra
-Minek?-kérdeztem
-Bemutatja a barátnőjét. Szia-ment ki
-Felmentem -kiabáltam be a konyhába. Olyan gyorsan akartam felmenni 2 lépcsőfokonként, hogy nem figyeltem és elestem, de úgy, hogy visszacsúsztam a lépcső aljáig.
-Mi volt ez? Bogi jól vagy?-jött oda anya
-Igen jól, bár kicsit fáj...mindenem, de kibírom-mondtam
-Elestél?-kérdezte Ricsi, majd kitört belőle a röhögés, mire Petra oldalba bökte
-Ne máár-nézett rá
-Mert? Visszakapja, múltkor ő röhögött ki-vihogott Ricsi
Felmentem öltöztem, bár elég fájdalmas menet volt. :) :

-Na mentem, sziasztok -mondtam-Amúgy Ricsi nem vagy már beteg?-néztem rá
-Nem egynapos betegség volt.-vonta meg a vállát
-Ahha, lógás mi, de a lázad?? -mosolyodtam el
-Egy kicsi lógás, titok-mosolygott
Ahogy kiléptem az ajton, megláttam Davet. Wáá...♥
-Szia-csókolt meg
-Szia-mosolyogtam rá
-Mehetünk?-fogta meg a kezem
-Aha-bólintottam
-Délután Lilivel megyünk a plázába-néztem rá
-Ok, Kittit nem hívjátok?
-De hívtuk, csak Dannal lesz-vontam meg a vállam
-Akkor nálunk, csak négyen leszünk-mondta
-Mi?-néztem rá összeráncolt szemöldökkel
-Playstation bajnokságot rendezünk. Ben, én, Krisz, Áron meg Dant is hívtuk volna, de így nem jön.-mosolygott
-Sziasztok-értünk oda a bandához
-Sziasztok
-Lili? Ben?-kérdeztem
-Még nem jöttek-vonta meg a vállát Krisz
-Ez fura-mondta Dave
-Ja, na kinek van új csaja?-nézett körbe Áron
-Nekem-mondta Dave
-Na ez igaz, de tegnap kinek lett csaja?-kérdezte
-Talán neked??-kérdeztem
-Igeeen-mondta totál boldogan
-Úristen, melyik szerencsétlen lány vált áldozatoddá? -kérdezte Árontól Dan
-Ezt biztos, hogy olvastad valahol-mondta Krisz, mire felröhögtünk
-Na mindegy. Bemegyünk?-kérdezte Áron
-Ja menjünk-vonta meg a vállát Dave
-Bogiii-kiabálta Lili a sarokról, Ben mellett
-Sziasztok, igen?-mentem oda hozzájuk
-Szia, én tűztem.-mondta Ben-Csőőő-ugrott rá Davere
-Hagyjuk rá-legyintett Lili
Beszélgettünk, mikor becsöngettek. Matek, ének, töri, fizika, magyar órák voltak. Semmi nem volt, mert Dan ugye bár kapott pár szaktanárit meg osztályfőnökit, úgy hogy otthon jól lecseszték. Suli után 6-an indultunk el.
-Mindjárt jövök-mondta Dave a fiúknak, mikor megálltunk a kapujukban
-Ok
-Akkor jó vásárlást. Majd hívlak. Szia-hajolt oda hozzám
-Köszi, jó bajnokságot, ok hívj. Szia-csókolt meg
-Na mehetünk?-néztem Lilire
-Aha menjünk-mondta
-Amúgy mit akarsz venni?-kérdezte Lili
-Nem tudom, kéne csőnaci, sapi, póló, pulcsi, cipő, ékszerek. Te?-mondtam
-Ruha, póló, smink se ártana, ékszerek.-mondta Lili
-Óóó télleg vennem kell anyának rúzst.-mondtam
-Milyet?-kérdezte
-Ömm...basszus, elfelejtettem
-Meg van, Giordani Gold kell-mondtam
-Az jó, anyu is olyat használ-mondta Lili
-Jaj képzeld holnap apához megyünk Ricsivel meg Flórával, megismerni a barátnőjét-néztem Lilire
-Télleg? Az jó. És hogy hívják? Még nem is mondtál róla semmit-nézett rám Lili
-Azért nem mondtam semmit, mert nem tudok róla...semmit-töprengtem, de nem jutottam semmire. Semmit nem tudunk apa új barátnőjéről. Holnap eldől minden. Oda értünk a plázához. Az első az volt, hogy anyának megvettem a rúzst. Utána magunknak vásároltunk mindent, én ezeket vettem:







Lili ilyesmiket:(csupa sminket)


Mikor bevásároltunk beültünk a kfc-be(nem a mekibe! csoda) 4-kor indultunk haza, még bementem Liliékhez, úgy hogy 5-re értem haza, és hála az égnek Petra már nem volt itt. Este tök nyugis volt. Senki nem veszett össze senkivel, ami csoda volt nálunk. Vacsiztunk, beszéltem Davevel, Kittivel, Lilivel, fürödtem, leckét írtam, gépeztem. Most pedig olvasni fogok. Persze csináltam pár képet is magamról(áá nem nagy az egom):


Bocsi, hogy ilyen későn hoztam, és köszönöm az 1158(!) oldalmegjelenítést. Holnap nem tudom mikor fogok hozni új részt, mert megkapom a Hűvösvölgyi sulit, úgy hogy azt fogom olvasni. pussz

6 megjegyzés:

  1. nagyon jo:D nagyon tetszik*-* mikor lesz kövi?:D

    VálaszTörlés
  2. olyan jó a blogod :) Ügyi vagy,így tovább!!! :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm mindenkinek, most próbálok irni gyorsan egyet, de egész délután nem volt netem, meg olvastam. most kezdek irni, de szerintem későn hozom

    VálaszTörlés
  4. bocsi, hogy nem hoztam de, hogyha este kirakom akkor olyan 11 óra fele legkésőbb, azt meg nem akartam FELTÖRTÉK A GOOGLE-FIÓKOM!!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó a blogod :D Imádom <3 úúú az nagyon jó könyv :D már olvastam :))

    VálaszTörlés
  6. köszi, igen tényleg jó könyv :)

    VálaszTörlés