2013. július 19., péntek

3. fejezet

Szeptember 6 (csütörtök)

A tegnapi napon semmi, de tényleg semmi érdekes nem történt, ellenben a mai napon. reggel keltem öltöztem, ezt vettem fel:
lementem, reggeliztem, összevesztünk a Ricsivel az utolsó dobozos kólán, végül Flóra itta meg. Utána indultam Lilivel suliba.Igy nézett ki Lili:

-Reggel összevesztünk Ricsivel egy dobozos kólán.- meséltem
-És? ki itta meg?
-Flóra-válaszoltam, mire felröhögött
-Akkor szarul járt mindkettőtök
-Ja, amugy akkora szerencséd van, hogy neked hugod van
-Annyira nem de végülis lehet- mosolygott rám
A sulihoz érve a banda szokásosan ott volt, kivéve Áront. Biztos jön majd, gondoltam. Jött is de nem egyedül...
-Anyám, oda nézzetek! mutatott Krisz, Tinára és Áronra akik fogták egymás kezét.
-Aztaaa...
-Hát ennél lejjebb már nincs Tinánál-jegyezte meg Dave, mire mindenki helyeselt
-Cső- intett Áron, mikor oda értek hozzánk
-Sziasztok- dobta át szőke tincseit a válla felett Tina
Áronnak normálisan köszöntünk, viszont Tinának a következő képpen köszöntünk: szia,ahha,cs,Dan meg csak biccentett, én meg rohadt halkan, szia, Lili meg egyiket se(:D). felmentünk a terembe ahol már bent volt Zalán és Marci, és amikor beléptünk nagyban forgatták a kezükben a Ipadjukat. Mindenki megállt az ajtóban és értetlenül nézte őket, én szólaltam meg leghamarabb.
-Megkérdezzem, hogy mit csináltok, vagy inkább ne, és igy jobban járok?!- kérdeztem
-Öljük egymást- válaszolta Marci, oda fordulva hozzám
-Ahha, hát jó
-Neeeeeeeeeeeee-üvöltötte Zalán
-Mi az? -fordult oda hozzá Marci
-Leejtettem- guggolt le a földön levő Ipadhoz Zalán
-Úristen- kapott a szivéhez Marci
-Most mit csináljak? -kérdezte remegő kézzel Zalán
-Esetleg vedd fel a földről, te birka- szólt oda neki Dan
-Jól van, de ha nem működik?
-Akkor vessél magadra, én meg majd küldöm a kombájnt, jó?- szóltam oda neki, a fiuk felröhögtek, én elmosolyodtam és tovább beszéltem Lilivel arról, hogy ma nála alszok, a fiuk öten mármint Dave,Ben,Dan,Áron,Krisz valamin nagyon röhögtek, amit utána meg is mutattak nekünk, a következőn röhögtek: ha rámentek egy linkre akkor kijött egy ijesztő arc és örűleteset sikoltott bele, na igen ez igy nem is lett volna olyan félelmetes, ha nem adnak hozzá fülhallgatót és ugy sikolt bele, max hangerőn + mikor Lilinek megmutatták ő is egy rohadt nagyot sikitott, de olyat, hogy még a fiuk is befogták a fülüket. Becsöngettek, ma már elkezdtük az anyagot matekon, Szabó tanárnővel. Óra után lementünk Lilivel a büfébe, én vettem egy kólát, Lili egy spriteot és egy szendvicset. Ahogy mentünk fel, összeütköztem Davevel akire rászálltak a b-sek. Óriási. De ugy láttam rajta, hogy igazán kezdi már unni ezt. A következő óránk ének volt, Major tanárnővel, filmeztünk. A Men in Blacket néztük. Jó film. Mondjuk nem sokat láttam a filmből, mert Ben és Dave folyamatosan hülyéskedtek velünk, ugy hogy, inkább végig röhögtem mint néztem, de nem baj jó volt ez igy. A többi órán semmi érdekes nem történt. Suli után indultunk haza, vagyis hozzánk mert nekem még össze kell pakolnom pár cuccot. Már fél úton voltunk, amikor Dave és Ben jön oda mellénk...
-Merre mentek?- kérdezte Ben
-Bogiékhoz, utána meg hozzám, nálam alszik.-válaszolta Lili
-Az jó én meg Bennél-mondta Dave
-Megvárjátok mig összepakolok, és mehetnénk együtt?!-mondtam
-Ja meg, amugy megtudtad, hogy mért nevetett tegnap ugy a bátyád?
-Nem, de nem is érdekel, ugy öszintén,- bolintottak
Bementünk a házba, Ricsi a nappaliba laptopozik, Flóra meg sehol.
-Szia, Flóra?-köszöntem
-Szasztok, Kristóf itt van- biccentett Ricsi
-Ahha, akkor most nem megyünk be
-Szia-köszöntek a fiuk, Lili meg csak biccentett mikor ránk nézett Ricsi.
Felmentünk a szobámba, és amíg én pakoltam Lilivel, addig a fiuk felprobálták a Snapbackeimet.
-Milyen? -kérdezte Dave, ezt vette fel:

-Helyes-válaszoltam neki mosolyogva, mire elmosolyodott.
-Na mehetünk-mondtam
-Ok
Lementünk, Ricsi még mindig laptopozott, vagyis askozott.
-Na cső-köszöntem
-Szasztok
-Szia
És elindultunk, fúú nagyon sokat röhögtünk amig oda nem értünk, egyébként nagyon szép házuk van:
-Bejöttök? -kérdezte Lili a fiukat
-Bocs most mennünk kell, de egy másfélóra múlva átjöhetünk ha gondoljátok-mondta Ben
-Jó úgy jó lesz, sziasztok
-Sziasztok
Bementünk, otthon volt Anna a nevelőanyukája, Lilinek is elváltak a szülei, apujával, a nevelőannyával, Annával, és a hugával, Laurával él.
-Sziasztok-köszöntünk (már 4 éve barátnők vagyunk, és sűrűn vagyunk egymásnál ugy hogy tegeződhetünk)
-Sziasztok lányok- köszönt Anna
-Apa?
-Fent van Lauránál
-Ja jó, jaj anya másfél óra múlva átjön Dave és Ben, ha nem baj
-Dehogy baj, jöjjenek nyugodtan
-Kik? sziasztok- jött le az apukája
-Dave és Ben, szia
-Szia-köszöntem
-Jó, rendben- biccentett az apukája, Patrik
Felmentünk a szobájába, lepakoltunk és beszélgetni kezdtünk, de úgy elrohant az idő, hogy csöngettek, megjött Ben és Dave. Lementünk (nekik is emeletes házuk van) és tök sötétség volt a házban, sehol senki.
-Anyudék?
-Ömm...várj *beszaladt a konyhába* -nyisd ki az ajtót a fiuknak- mondta nekem
-Sziasztok, gyertek-mondtam
-Na várj megvan, azt irják elmentek mamáékhoz, este jönnek. Sziasztok- mondta Lili
A fiuk csak biccentettek.
-Na mennyünk fel a szobámba- mondta Lili
Felmentünk, és hát igen a fiuk itt is ugy néztek körbe, mint tegnap nálam. Itt voltak vagy 8-ig, vacsi előtt mentek el. Lementünk meg vacsoráztunk, utána vissza az emeletre a fürdőbe, csak hogy én lent hagytam a telóm, Lili meg már ment le érte, én is mentem volna le és ugy mentem le a lépcsőn hogy nem láttam semmit, mert a falon lévő képeket néztem(ő már jött föl). És bumm összeütköztünk Lilivel. Olyat koppant a fejünk, uhh még most is fáj.Előbb kint voltunk, most megy le a nap, és Lilinek még volt szines lufija, felfujtuk és kint elengettük őket, nagyon szép volt:
 De most filmezni készülünk, és itt szekál hogy fejezzem be az irást és jöjjek, uristen mi vár rám?...


2 megjegyzés:

  1. Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom!!!!!!!!!!!!!!!!Folytasd mi előbb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm, délután lehet hozom a negyediket :)

    VálaszTörlés