2013. július 31., szerda

16.rész

Szeptember 19(szerda)

Reggel már előre felkészültem, hogy mit fognak szólni ahhoz, hogy járunk Davevel!! Wáá olyan jó kimondani, Davevel járok. :D Na ugye szokásosan keltem, reggeliztem, öltöztem:

Ahogy kiléptem a kapun nem Lili állt ott, hanem Dave.
-Szia-léptem oda hozzá
-Szia-mondta, és megcsókolt
-Mehetünk?-nézett rám, és megfogta a kezem
-Igen-bólintottam
-Izgulsz?-nézett rám mosolyogva, mikor elindultunk
-Aha kicsit-bólintottam
-Nyugi
A banda szokásosan ott volt a suli előtt, és már Dan is jött suliba. Kitti is ott volt!
-Azta rohadt...-nézett ránk Krisz, mikor majdnem ott voltunk mellettük
-Dave meg Bogi meg azta...-mondta Zalán, mikor már ott voltunk
-Sziasztok-nézett rájuk Dave
-Sziasztok-biccentettem mosolyogva
-Ti együtt?? De mikor? Meg hogyan? Dave róla beszéltél?-hadarta Áron, a többiek meg néztek ránk, rám, Davere, és az összekulcsolt ujjainkra.
-Igen péntek óra, és így, és róla-mondta mosolyogva Dave
-Kitti? Lili? Ben? semmit nem szóltok?-nézett rájuk Marci
-Most komolyan, én vagyok a legjobb barátnője Boginak, Kitti mellett-mondta Lili, Kitti meg elmosolyodott-Én erről már akkor tudtam, mikor ők még nem-vonta meg a vállát
-Ja én meg Dave legjobb haverja, mindenről tudok-mondta Ben
-De durva, ti jártok!-néztek ránk
-Ja remélem hamar felfogjátok-mondta Dave
-Dave...-mondta, vagyis inkább kezdte Amanda (persze vele volt a többi lány is)
-Te vele jársz?-kérdezte Tina, és egy kis gúnyt hallottam a hangjában
-Igen vele-nézett Tinára Dave
-Chh-húzta gúnyos mosolyra a száját Tina
-Valami gond van?-néztem rá
-Nem nincs-mondta, majd bementek a suliba
-Ezt hogy csináltad?-nézett rám Dave
-Nem tudom-mondtam némi töprengés után
-De becsöngettek, mennyünk -mondta Dan
 Osztályfőnökivel kezdtük, mivel tegnap magyaron megbeszéltük amit kellett(a jövöheti szabadnapot) filmet néztünk. A karate kölyköt, mindkét órán. Utána rajz volt. Danban most se csalódunk. Mindenki csöndben rajzolt, mikor Dan kiment a tanári asztalhoz, megkérdezni valamit. Egyszer csak arra kapjuk fel a fejünket, hogy a tanárnő kiabál:
-Azonnal köpd ki a rágót, fiam-kiabálta a tanár Dannak, az egész osztály visszafolytott röhögéssel  nézett Danra aki valami hülyeségen agyalt.
-Jó-és kiköpte a padlóra(!) a rágót
-Úgy gondoltam fiam, hogy a kukába köpd ki-förmedt rá a tanárnő
-Most már nincs rágó, amit kiköpjek.-nézett a tanárnőre, mellesleg az egész osztály dőlt a röhögéstől
-Akkor vedd fel a földről, és dobd ki a kukába-ült le a tanárnő-Mellesleg a rajzod, hármas.
-Jó kidobom. Van valakinél zsepi?-kérdezett körbe
-A szádból esett ki, miért nem veszed fel?-kérdezte Dave, én meg közbe Lilinek mutattam a rajzom, de mikor Dave megszólalt rögtön odakaptam a fejem.:)
-Mert az olyan igénytelen-mondta Dan, mire felröhögtünk
-Itt egy zsepi-álltam fel, és oda adtam neki
-Köszi-és undorodó arccal felemelte
Már ott volt mellettem(utolsó előtti padban ülünk Lilivel, mögöttünk Dave és Ben) mikor fekiállt
-Bogii vigyázz mindjárt kicsúszik, rád esik a rágóm.Wááá-kiabált Dan, és felém tartotta a hülye rágóját
-Ááá menj innen a hülye rágódal -mondtam neki
-Huh majdnem kiesett, de nem megmentettem a hajad a rágómtól-nézett rám mikor kidobta-A zsepit visszaadjam?-kérdezte, mire elnevettünk magunkat
-Szerintem a kuka jobban szereti, add csak neki-mosolyogtam rá
-Hát jó, pedig úgy neked akartam adni-sóhajtott
-Na ebből elég legyen-ordította a tanárnő-Mindenki kihozza a rajzát, Dániel te pedig, szaktanári figyelmeztetésben részesülsz.-mondta az előbbihez képest, nyugodtab hangon a tanárnő.
-De én még nem lettem kész-mondta felháborodva  Bianka
-Nem érdekel azt mondtam mind...-de itt nem fejezhette be, mert megszólalt a csengő, és mentünk is kövi órára. Hát így telt a rajz. Amúgy a suliba top sztori lett az, hogy én és Dave járunk. Ez van. El kell fogadnom. A többi órán nem sok érdekes volt. Suli után még beszélgettünk, egy kicsit a többiekkel, majd elindultunk ketten Davevel( Ben ment foci edzésre, amire elkisérte Lili :) )
-Nem is kellett izgulnod, nem volt annyira vészes, bár mondjuk télleg nem engem néztek a lányok, hanem téged.-mosolygott rám
-Ja csak kicsit más pillantásokkal-néztem rá
-Az lehet, de ugye téged nem zavar?-állított meg, hogy a szemembe tudjon nézni
-Nem. Amíg a nem bírják a szemembe mondani, nem érdekel-mondtam neki
-Helyes-biccentett, és megcsókolt
-Átjössz?-kérdezte Dave
-Aha, csak átöltözök
-Minek? Így nem vagy jó?-nézett végig rajtam-Nincs senki otthon-tette hozzá
-De jó lennék, de veszek fel valami itthoni cuccot-vontam meg a vállam-Megvársz?
-Ja
Felmentünk a szobámba, és amíg én öltöztem:

Dave gépezett. :D Mikor mentünk le, összetalálkoztunk Ricsivel, és Petrával. Ahh de jó. Amúgy Davenél voltam 6-ig. Olyan jól elvoltunk. Beszélgettünk, hülyültünk... stb. Mikor haza értem, mondtam, hogy nem eszek, ettem Davenél. Meg semmi kedvem nem volt Petrával egy asztalnál ülni. De Flóra is így volt vele. Felmentem a szobámba és megírtam a leckét, gépeztem, fürödtem. Most 9 lesz, és nem tudom mit csináljak. Talán olvasok, de előtte felveszem a telefont mert Lili hív...

5 megjegyzés:

  1. Gyorsan kövit!!!! Olyan jó*-* :) imádom <3

    VálaszTörlés
  2. naggyon jóó :D Imádom <3 hamar köviiit

    VálaszTörlés
  3. JÓJÓ hozom olyan 7 óra fele, vagy hamarabb. :)

    VálaszTörlés
  4. nem tudom, mikor hozom, este valamikor. Bocsi de most nem érek rá

    VálaszTörlés