2013. július 24., szerda

9. rész

Szeptember 12 (szerda)

Reggel amikor felkeltem, azt hittem ez is egy normális nap lesz. Gondoltam én. Na de ezt később. Lementem, anya már nem volt itthon, reggeliztem, öltöztem:

És indultam. Lili:

-Sziasztok -köszöntünk Lilivel amikor oda értünk a többiekhez.
-Sziasztok-köszöntek mind, kivéve Ben.
-Ömm...Dave?-kérdeztem Bent
-A teremben-mondta, de úgy láttam rajta, hogy haragszik rám. Valamiért.
Még beszélgettük amikor becsengettek. Osztályfőnökivel kezdtük. Davenek köszöntem, de nem köszönt vissza, úgy láttam rajta is, hogy haragszik valamiért. Ezt amúgy Lili sem értette. A nap további részében próbáltam kideríteni, hogy mi a baja velem Bennek és Davenek. De nem tudtam. Suli után ketten mentünk haza Lilivel.
-Én ezt nem értem, mi a bajuk velem? Mit csináltam?-akadtam ki teljesen.
-Nem tudom. -mondta Lili
-Na ez az, hogy én se, délután beszélek Davevel. -mondtam, mikor megálltunk a kapunkban.
-Ott vannak Bennel- mutattam Daveék felé
-Akkor siess, majd beszélünk. Pussz-mondta Lili
Elkezdtem futni feléjük, de amikor észre vettek elköszöntek egymástól, és Ben felém jött és elkapta a karom.
-Engedj el-kiabáltam
-Nem. Miért kellett becsapnod?-kérdezte Ben idegesen.
-Mi? Becsapnom? Mivel? Nem csináltam semmit-rántottam ki a kezem a szorításából, és elkezdtem futni Dave felé, Ben meg oda ment Lilihez és elindultak haza.
-Beszélhetnénk?-értem oda Davehez
-Nem.-indult be a kapun
-Nem? De legalább azt mond meg, hogy mit csináltam.
-Jaj ne csináld-mondta
-Mégis mit? Ha egyszer nem csináltam semmit!-mondtam
-Nem tudod?
-Nem
-Na persze-mondta, és kijött szembe velem az utcára.
-De én télleg nem tudom, hogy mit csináltam, mivel bántottalak meg. El mondanád végre?-kérdeztem idegesen
-Legalább elmondhattad volna, hogy barátod van. Nem hívtalak volna el sehova, nem estem volna beléd, és kivertelek volna a fejemből.-nézett a szemembe idegesen 
-Mivan??? Nekem nincs is barátom. -mondtam
-Na persze, higgyem is el? Egy ilyen csaj mint te... hagyjuk-mondta, még mindig a szemembe nézve
-Nem nem hagyjuk, ki mondta ezt neked?-kérdeztem
-Ricsi-mondta
-Ricsi? És neki hiszel??? Először miért nem tőlem kérdezed meg?-kérdeztem
-Nagyon  jó haverom, hiszek neki. És ezzel végeztünk.-mondta egészen közelről
-Ne csináld ezt. -mondtam és egy könnycsepp gördült le az arcomon.
Ő erre nem mondott semmit, csak állt és a szemembe nézett.
-Hát jó, ha te ezt akarod. Akkor végeztünk-töröltem le az arcom szipogva, megfordultam és futottam hazáig.
-Ricsi-kiabáltam mikor beértem a házba
-Mi van?-kérdezte a nappaliból
-Miért kellett azt mondani Davenek, hogy barátom van?-kérdeztem idegesen, mikor beértem a nappaliba. Itt voltak a haverjai, vagy 10-en.
-Mi van? Én ilyet nem is mondtam-mondta gúnyosan
-Nem?-és lementem, odamentem hozzá és felpofoztam
-Rohadj meg, köcsög szemét-kiabáltam neki, és felszaladtam a lépcsőn, de Ricsi utolért és megszorította a karom
-Figyelj...-kezdte, de a haverjai elröhögték magukat és ezzel Ricsi is.
-Hagyjál békén-tört ki belőlem a sírás, és kirántottam a kezem a szorításából.
-Na jó nézz ide-mondta Ricsi komolyan
-Nem érdekelsz, húzzatok mindannyian a büdös francba.-kiabáltam
-Mi történt?-jött ki Flóra a szobájából, és rám nézett
-Mit csináltál vele, te eszetlen barom?-kérdezte Ricsitől
-Mi? Én? Semmiiiit-mondta Ricsi vihogva
-Azt hittem több eszed van. Gratulálok.-mondta halkan Flóra, Ricsi meg abba hagyta a vihogást, és komolyan rám nézett
-Csak egy vicc volt...-de itt a haverjai elkezdtek röhögni-Fogjátok be-mondta nekik-Télleg, nem gondoltam komolyan.-mondta
-Nem érdekelsz, mindent elrontottál 2 büdös szóval-kiabáltam
-Na jól van, lehet nektek haza menni. Most-kiabálta Flóra Ricsi haverjainak, és ránézett Ricsire
-Erre télleg annyit tudok mondani, hogy gratulálok ügyes vagy. Most nézd meg-biccentett felém Flóra, majd bementünk a szobámba, és mindent elmondtam neki. Ő meg megértően végig hallgatott. Megjött Lili is, úgy hogy ma hárman is utáltuk Ricsit. Mikor Lili elment, Flóra meg átment a saját szobájába, beállítottam Robbie William-Angels számát, folyamatos lejátszásra. Amúgy Lili mondta, hogy Ben mondta neki, hogy Dave totál kiborult, alig eszik valamit, folyamatosan T.Millls-Me First számát hallgatja, ami nála nagyon rosszat jelent. Úgy hogy kellemes estém volt. Vacsorázni is a szobámban voltam hajlandó csak. Anya is végig hallgatott, ő ezt mondta rá: "Ricsi nagyon bunkó volt, de idővel minden rendbe jön. Nyugodj meg." És igen ő mondta a legjobbat. Semmihez sem volt kedvem, csak éppen rápillantottam fészre, de ahogy láttam, Dave se volt fenn. Ricsi meg se próbált, beszélni velem. Úgy is tudta, hogy semmit nem fogok hozzászólni, max "Húzz a francba, hagyjál békén" igen ez a kettő variáció volt. Fél 11, megpróbálok aludni.

4 megjegyzés:

  1. Remélem kibkülnek!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
    Am nagyon jó lett!!!!!!!Írsz mégeggyet ma írsz????????? :) *-*

    VálaszTörlés
  2. én is remélem :) köszönöm hát nem tudom irjak? ˇ-ˇ

    VálaszTörlés
  3. .dúúú naggyon jóóó :D és íírj méég maa plííz :D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm, most irom. :) *-*

    VálaszTörlés