2013. július 28., vasárnap

14.rész

Szeptember 17(hétfő)

Reggel szokásosan keltem, reggeliztem, öltöztem:

indultam.
-Szia-ugrott a nyakamba Lili. Lili:

Igen tegnap 3 után már csak beszéltünk. Nem is láttuk egymást!
-Szia, mesélj-mondtam neki izgatottan
-Tegnap, miután hazakisért, a kapunkban megcsókolt. -mondta Lili
-De jóóó
-Igeeen szerintem is-értett egyet Lili
-Délután mit csinálsz?-kérdezte Lili
-Nem tudom, szerintem semmit.-mondtam
-Eljössz plázázni? -nézett rám
-El, Kittit hívjuk?-kérdeztem
-Aha. Wíí lesz egy csajos napunk, de jóóó-nézett rám csillogó szemmel Lili
Amikor odaértünk a sulihoz, mindenki ott volt. Kivéve Dan. Most ő esett ágynak. Áron már jött suliba.
-Sziasztok-köszöntünk, amikor oda értünk
-Sziasztok
-Na ne már-nézett át a hátunk mögött Áron
-Mi az?-fordult oda Krisz
-Tináék, mi?-kérdezte Dave mosolyogva
-Ja-bólintott Zalán
-Sziasztok-ért oda Kitti
-Szia, figyelj délután elmegyünk a plázába jössz?-nézett Lili Kittire
-Igen-bólintott Kitti
-Jujj engem nem hívtok csajszik? Most megsértődtem rátok. Hah-mondta lányos hangon Áron, mire felröhögtünk.
-Bocsi de ezt hármasban terveztük. Majd máskor jó, Áronka?-néztem rá vihogva
-Ja jól van
-Dave, van barátnőd?-kérdezte Amanda, mikor oda értek hozzánk
-Fúú hát ez sose adja fel-suttogta Lili, én meg csak mosolyogva bólintottam
-Van-mondta Dave
-Ajj, Ben?
-Van-mondta Ben is, Lili meg mosolyogva lehajtotta a fejét, én meg megöleltem
-Hát jó-és ezzel beviharoztak a suliba
-Kajak van barátnőtök? Ki?-nézett Davere és Benre Marci
-Majd szerdán megtudjátok...-mondta titokzatosan Dave
-Ben?
-Nem tudom, majd elmondjuk-mosolygott Ben
-De izék vagytok-nézett rájuk Marci, mire a többi fiú helyeselt
Becsengettek, tesivel kezdtünk. Elmeséltük futás közben Áronnak, hogy Dan lefejelte az oszlopot. Olyan jól ki röhögte legjobb barátját. :D A fiúk fociztak a lányok röpiztek. A fiúk olyan 35 körül befejezték a focit, és lehetett választani, hogy nézik ahogy röpizünk(a fiúk inkább bénázásnak hívták, és jót röhögtek) vagy beállnak játszani. Egy ideig nézték ahogy bénázunk, Bianka kifejezetten béna volt, Hanna egész ügyes. Amúgy ők ketten elég jól kijönnek egymással. Bianka csak tanul, olvas, zenét hallgat és nem szól senkihez, Hanna meg zenét hallgat de télleg megállás nélkül, egész nap. Na mint mondtam, egy ideig nézték a bénázást, utána viszont beálltak. A következő csapatok lettek:1: Én, Ben, Lili, Bianka, Dave;2: Áron, Krisz, Marci, Zalán, Hanna, Kitti volt a csere nálunk, Noémi meg Tina meg nem akart játszani, miután a fiúk beálltak. Sokkal jobb volt a fiúkkal annyit röhögtünk: például, mikor Dave ütötte a labdát, és Krisz nem figyelt, és fejen találta. Szegény olyan nagyin eltalálta. De jót röhögött, és keményen vissza adta, mondjuk nem Dave fején csattant a labda, hanem a combján, de úgy, hogy ott volt a helye a labdának. Tiszta piros volt, és ez volt az a pont, mikor szólt a tanárnő, hogy kicsit óvatosabban játszunk. Így telt a tesi óra. Utána matek következett. Ugye leginkább Dan borítja ki a tanárokat, de azért Áront, és a többi fiút sem kell félteni. Matekon elkezdett enni Krisz, de télleg, bent volt a padjában a szendvics, és elkezdte ennyi.
-Antal Krisztián, fiam nem eszünk órán! Benne van a házirendben. Hány éve jársz ide, hogy nem tudod?-kérdezte a tanárnő felháborodva
-Nem tudom. Nem vagyok jó matekból.-mondta Krisz mire mindannyian felröhögtünk.
-Na teszed el de gyorsan. Ha nem Dániel, akkor te Krisztián. Igazad van ha nincs pótolni kell. Istenem, hova kerültem-forgatta a szemét a tanárnő
-De tanárnő arra célzott, hogy hülyék közé került???...Bár nem tagadom-töprengett Zalán, és megint felröhögtünk
-Nem én mondtam-dünnyögte Szabó tanárnő.
Matek után töri volt. Ismételtünk, most az ókort. Itt nem volt nagyon semmi különös, csak annyi, hogy önálló feladat megoldás volt, és Dave pont tüsszentett, mikor csináltuk.
-Letelt az idő, Dávid, mi a megfejtés?-kérdezte Hajdú tanárúr
-Nem volt időm megcsinálni-mondta Dave
-Miért? Mit csináltál?-nézett rá a tanár, érdeklődve
-Hapciztam-közölte Dave, mire felnevettünk
A tanár úr csak legyintett egyet, és felszólitotta Biankát. A kövi óra Biosz volt. Itt nem volt semmi érdekes, csak egy szimpla, unalmas óra. Órák után Dave és Ben rögtön indultak, mi meg Lilivel és Kittivel még egy kicsit beszélgettünk. Kitti jön hozzánk, és majd együtt megyünk Lilihez.
-Na akkor gyertek egyre hozzám jó?-mondta Lili mikor elindultunk
-Oké megyünk...a francba-torpantam meg a sarkon
-Mi az?-kérdezte Lili
-Basszus, na mindegy szerintem ő tudhatja-nézett rám Lili, Kitti meg értetlenül nézte a beszélgetésünket
-Sziasztok-értünk oda a kapuhoz
-Sziasztok, mindegy Kitti tudhatja-mondta Dave, és megcsókolt, Ben meg Lilit
-Aztaaa ti jártok??? -döbbent le teljesen Kitti
-Ja-bólintottak a fiúk
-Wíí de jó
-Akkor ma már nem találkozunk, mivel mentek a plázába-nézett rám Dave
-Nem hiszem, de ha lesz még időm hívlak jó?-néztem bele a szemébe
-Jó, na szia, jó szórakozást-mondta és megcsókolt
-Sziasztok lányok, cső-intett
Elköszöntünk Liliéktől, és beléptünk a házba(Ben hazakísérte Lilit)
-Azt de szép házatok van-mondta Kitti, mikor mentünk fel a lépcsőn
-Köszi, a tesóim meg anya sincs még itthon. Addig jó míg Ricsi nincs-léptünk be a szobámba
-Miért?-kérdezte Kitti és leült az ágyamra
-Mert max hangerőn valami borzalmas zene + ha itt vannak a haverjai, zene és néhány hangos röhögés. Borzalmas. Na mit csináljuk addig amíg nem megyünk, egy 20 percig még?-mondtam
-Nem tudom, át öltözöl?-kérdezte Kitti
-Nem tudom, át-mondtam
-Akkor segítek kiválasztani, hogy mit vegyél fel-állt fel
-Ok, segíts-mondtam neki. 10 percig nézegettük a ruhákat, mire döntöttünk:

-Azta de jól áll-mondta Kitti
-Köcce, na menjünk
7 perc alatt, ott voltunk Lilinél, és indultunk, az Aréna plázába, nagyon jó volt, ott voltunk 4-ig, utána meg beültünk a mekibe. Nagyon tetszett a délután. Mikor haza értem, hívtam Davet. Azt mondta, hogy átjön. Át is jött, itt volt olyan 8-ig. Miután elment, fürödtem, megcsináltam azt a pár leckét, gépeztem, veszekedtünk (én meg Flóra) Ricsivel, egy sort, hogy vegye hallkabra a zenét. Beszéltem Lilivel, és Kittivel is(megadta a telószámát még a suliba, mindenki tehát tudom majdnem az egész osztálynak a telószámát)  fél 11 van most, mint tegnap. Ugyan ekkor irtam, és most se vagyok álmos. Olvasok egy kicsit...

2 megjegyzés: