2013. július 23., kedd

8. fejezet

Szeptember 11 (kedd)

Na tegnap este lefekvés előtt hivott engem és Lilit is Kitti skypeon, és elmondta milyen volt a délutánja. Azt vártuk, hogy jó volt beszélgettek, hülyültek, csináltak képeket. Aha, gondoltuk mi. Úgy kezdte a mesélést Kitti, hogy már az elején elröhögte magát. A lényeg annyi volt, hogy beültek a moziba a másnaposok 3-ra, és Dan pont itta a kólát amikor egy, Kitti elmondása szerint rohadt vicces résznél volt a film, és Dan nyakon köpte az előtte ülőt. Az a hülye gyerek( mármint Dan) nem is azért szörnyűlködött mert leégette magát, hanem azért mert kiköpött egy egész korty kólát. Nem szívbajos gyerek, simán kiröhögte magát, és Kitti mondta, hogy mellettük ültek velük egyidős fiúk, akik miután befejezték a röhögést, gratuláltak Dannak. Fúú ott se voltam ,de végig röhögtem az egészet. De Lili is. Utána mi is elmondtuk, hogy milyen volt. De aztán Kitti is mondta a normálisabb részt. Szegény, nehéz lehet Dannal járni. Na reggel keltem, és öltöztem:

Lementem és reggeliztem, anya ma itthon lesz. Ricsi bejelentette, hogy délután bemutatja a barátnőjét. Hát jó. Utána indultam suliba, Lilivel. Lili:

A banda szokás szerint a suli előtt volt.
-Sziasztok-köszöntünk
-Sziasztok
-Na, van csajod?-kérdezte Áron Daveet.
-Nem, nincs. Még. -mondta Dave
-Még...-lökte meg Ben
-Igen még. Amúgy...-kezdte Dave
-Dave tegnap láttalak a parton, egy lánnyal. Ki volt az?-kérdezte Martina
-Na végre valaki. Milyen volt a sílusa? Milyen  színű a szeme?-kérdezte Dan
-Ajj, az a baj, hogy csak a haját láttam. Barna-mondta Tina
-Na várjunk csak- nézett Davere Áron- A stílusa swag, barna a haja, a szeme...-és rajtam állt meg a tekintete.
-Olyan volt mint Bogi?-kérdezte Tinától és Noémitől, én meg elkerekedett szemmel néztem Lilire, és Benre majd óvatosan Davere, aki ugyan így nézett Áronra
-Igen pontosan olyan volt, mint ez.-biccentett felém Martina
-Nem ez, hanem ő, de akkor...-kezdte Krisz, de nem fejezhette be, mert megszólalt a csengő. A nap további része egész nyugisan telt, ahhoz képest, hogy a többiek keresték neten egész nap, a "titokzatos" lányt. Suli után 4-en indultunk haza, Ben ment Davehez, hozzám meg Lili. Megcsináltuk magyarból a házit (5 idézetet kellett írni). Hívott Kitti, hogy kitalált egy tök szupi programot szombatra. Vidámpark. Mindketten örültünk Lilivel. Délután Ricsi hozta a barátnőjét, Petrát. Először, nagyon szimpi csaj volt, kedves, meg minden. Aha, ez is addig tartott, amíg anya el nem ment. Na és utána, egy köcsög, bunkó, beképzelt, parancsolgató csaj lett. Ezt a stílust egy ideig birtuk is, Lilivel. De aztán elegem lett, és összevesztem vele, mikor nagyban veszekszünk, haza jön Flóra. Ő ugye semmit nem értett. Még veszekedtünk, mikor Ricsi is szóba jött és akkor ő is oda szólt, hogy fejezzem be. Még rám volt mérges. Amikor anya hazajött, már nem veszekedtünk, de nem is szóltunk egymáshoz Ricsivel és Petrával. Anya meg nem értette, hogy mért vesztem össze Petrával, mikor olyan aranyos lány. Hát igen anya nem hallotta, hogy milyen volt miután elment. A délután további részében, gépeztünk, hülyültünk Lilivel. Este ment el Petra, és utána nem, de egy árva betűt nem szóltunk egymáshoz Ricsivel. Lili elment, vacsiztunk, fürödtem. Most még gépezek egy kicsit, de mindjárt fekszek.

Bocsiii hogy ilyen későn hozom, de nem volt jó a netem és nagyon-nagyon rövid lett. holnap megpróbálok hosszabat hozni. köszönöm az 539(!) oldalmegtekintést. nagyon aranyosak vagytok. Pusziii

2 megjegyzés:

  1. Olyan jóóóóóóóóóól írsz!!!!!!!!!!!!!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm. holnap próbálok hosszút hozni <33 :* :D

      Törlés