2013. július 25., csütörtök

11. rész

A mai napot nem fogom soha elfelejteni. Szokásos napnak indult, kelek, reggelizek, öltözök:

Megyek suliba Lilivel. Lili:

-Sziasztok-köszöntünk mikor odaértünk
-Sziasztok-köszöntek mind. Dave és Ben is!
-Milyen volt a tegnapi napotok?-kérdezte tőlünk Marci
-Egész jó-mondtam
-Jó-mondta Lili
-Fiúk?-kérdezte Zalán
A fiúk csak vállat vontak.
-Na Dave...-kezdte Krisz de inkább nem fejezte be-Ááá hagyjuk
-Na? Mond-biccentett felé Dave
-Ömm mi van a csajjal?-kérdezte félénken Krisz
-Semmi, ma beszélni fogok vele.-mondta Dave
Ja jó tudni, hogy ma beszélni fogunk. Remélem rám értette. :/
-Na Dave és Ben, meneküljetek-szólt oda nekik Dan
-Miért?-kérdezte Ben
-Mert ott jön Amanda, Vanda, Zsófi, Nóra, Réka és Tina meg Noémi is egyenesen felénk jön.-mutatott a lányok irányába, Dan
-Nem érdekel, had jöjjön.-mondta, vállat vonva Dave
-Daveee mit csinálsz dálután?-kérdezte kicsit túljátszva a szerepét Amanda
-Ömm...egy lánnyal leszek.-mondta Dave
-Aha, és eljössz velem moziba?-kérdezte csillogó szemmel Amanda
-Szerintem nem rád gondolt-mondta neki Dan
-Téged meg ki kérdezett?-mondat Dannak-Vagy várj, te most azt mondod hogy én csúnya vagyok???
-Én ezt nem mondtam, mikor hallotad? Csak hogy is mondjam nem vagy természetes szépség. -mondta neki Dan mire mindenki felröhögött
-Ti meg mit röhögök? Azt hiszitek, hogy olyan szép vagytok? Egyáltalán ne vagytok azok!-mondta nekünk Amanda, mi meg Lilivel csak néztünk rá és gúnyosan mosolyogtunk. Húú idegesítő lehetett, mert bevörösödött Amanda feje. (:D)
-Bogit és Lilit lehet kihagyni-mondta Dave szembe nézve Amandával
Na, mi történt Davevel? Reggel köszönt, beszélni fog velem, most meg megvéd. Lehet, hogy tegnap Ben elmondta neki, az igazat? Azt, hogy nincs is barátom. Vagy átment Ricsihez, és vele beszélt? Nem tudom. Még beszéltünk, mikor becsöngettek. Tesivel kezdtünk, Németh tanárnő, ma azt találta ki, hogy a lányok röpiznek a fiúk fociznak, 2 iskola kör után. Elkezdtünk futni de persze amikor a tanárnő nem látott minket, mindenki sétálni kezdett. Dan meg még akkor is futott, és lehagyott minket. Marci beszólt neki valamit, hogy mit, azt már nem tudom, és Dan hátrafelé beszélt, és nem vette észre, hogy kanyarodni kéne. A sarkon meg volt egy oszlop. Na most, egy sarok, egy oszlop + Dan aki hátrafelé, beszélt. És a következő pillanatban Dan orbitálisan lefejeli az oszlopot. Kitti sikítva rohan oda hozzá. Amúgy Áron beteg, tegnap óta.
-Anyám, ez de nagy volt. Megnézitek?-kérdezte Zalán, akinél ott volt a telefonja(?)
-Ja, mutasd.-biccentett Dave
Tesi után(nagyon fárasztó volt) föci jött. Mi úgy ülünk, hogy a legutolsó pad én+Lili, előttünk Dave+Ben, mellettünk Dan+Áron, előttük meg Krisz, mellette Zalán+Marci. Ennyi akik fontosak. Végig hülyéskedtük a föcit, Dan óra közben:
-Tanárnő kimegyek vécére.-állt fel
-Nem mehetsz ki-mondta a tanárnő
-Ezt kijelentettem, nem kérdeztem.-mondta Dan, mire mindenki felröhögött. És ezután 5 perc kiabálás Dannal, plusz, egy szaktanári. De azt mondta megérte. Föci után, magyar volt. Dan ma elemében volt, magyaron is kikészítette Bordács tanárurat, elég hangosak voltunk, mikor ír a táblára a tanár:
-Órát szeretnék tartani, ha nem zavarna!-mondta nekünk a tanárúr
-Levegyem a falról?-kérdezte Dan, mire mindenki felnevetett, bár ezután kiküldte a tanár Dant az óráról. Angol volt, Kovácsa tanárúrral. Itt nem volt nagyon semmi sem. Se bioszon. Ezután jött a rajz. Na ez durva volt.
Dan hülyéskedett mi meg folyamatosan röhögtünk.
-Horváth Dániel, gyere csak ki fiam.-mondta a tanárnő
-Mit akar mondani tanárnő?-kérdezte Dan, mikor ki ért az asztalhoz
Gondolkodj fiam!
Csak azzal a szép pillantásával rám nézett és elragadtattam magam.-mondta Dan, és ez ütött. Olyan hangosan röhögtünk fel, tőlünk zengett az egész suli.
-Na ebből elég legyen!-kiabált ránk a tanár
-És te fiam, azonnal húzzál le az igazgatóhoz.-nézett Danra a tanár
-Rendben-mondta és állt tovább
-Mire vársz?-kérdezte a tanárnő
-Hát azt teccet mondani, hogy húzzam le az igazgatóhoz, de nincs kötelem.-nézett rá Dan, vissza folytott röhögéssel. Itt is felröhögtünk. De aztán Dan megúszta. egy osztályfőnökivel. Órák után, még egy kicsit, kint beszélgettünk a suli előtt, és Danon röhögtünk. Egy negyed óra múlva, mi ketten Lilivel indultunk haza, de ő útközben rájött, hogy sietnie kell haza, úgy hogy elkezdett szaladni.
-Bogiii-kiabált valaki a hátam mögött. Dave volt
-Beszélhetnénk?-kérdezte, mikor oda ért mellém
- Ja-biccentettem
-Figyelj, télleg nincs barátod?-kérdezt megállítva engem, és a szemembe nézve.
-Nincs én mondtam. Nem hittél nekem. -néztem bele a szemébe
-Jójó igazad van, nem. Bocsánat. Máskor hinni fogok.-mondta
-Honnan veszed, hogy lesz máskor?-kérdeztem
Ő csak a szemembe nézve, megfogta a derekam, közelebb húzott magához, beletúrt a hajamba, és megcsókolt. Olyan gyorsan történt minden, hogy először vissza se csókoltam. Utána esett le, hogy mi történik velem. Vagy 5 percig voltunk így, mikor eltolt magától.
-Bocsi-mondta a homlokát az enyémnek támasztva
Én csak megráztam a fejem.
-Ricsivel tegnap beszéltem, és ő mondta, hogy csak kitalálta, jó viccnek tűnt neki. Erre én jól lecsesztem.-mondta nekem, én meg elmosolyodtam.
-És a veszekedéseteket is elmondta meg azt is, hogy mit csináltál egész délután.-mondta, de én erre már mást nem tudtam mondani, mert újra megcsókolt és újra meg újra.
-Na tehát akkor mi most járunk-néztem a szemébe, mikor kicsit eltoltam magamtól
-Ja asszem- mosolyodott el.
-Bejössz? -kérdeztem mikor megálltunk a kapunkban.
-Most nem, haza kell mennem, de 3 órára idejövök, és elmegyünk valahova, jó lesz?-kérdezte közelebb húzva magához
-Igen jó-mondtam, és megcsókóltam
-Szia-mondtam
-Szia-mondta, és újra megcsókólt
Mikor beléptem a házba, azt hittem nincs itthon senki. De aztán mikor megyek fel a lépcsőn, Flóra sikítva rohan felém.
-Wááá de örülök, összejöttetek? -mondta, vagyis inkább sikította
-Igeeen, ugye milyen jóóó?
-Nagyon örülök-mondta
-Kösziii
-Szia Bogi-jött ki Kristóf, Flóra szobájából
-Szia-köszöntem
-Na délután csináltok valamit?-kérdezte Flóra
-Igen, 3-kor megyünk valamerre-mondtam
-Úúú de jó-ölelt meg, és visszament a szobájába.
-Bogi várj-jött ki Ricsi a szobájából
-Igen?-néztem rá
-Bocsi-nézett rám
-Semmi, amúgy köszi
-Mit?-nézett rám értetlenül
-Azt, hogy elmondtad Davenek az igazat, köszi-és megöleltem, kicsit hezitált, de utána visszaölelt
-Ja nincs mit-mosolyodott el
Bementem a szobámba és hivtam Lilit:
-Na szia-mondtam mikor felvette
-Szia, mi volt?-kérdezte
-Hát...járunk-kiabáltam
-Wááá-sikitott
-Hallod így telefon nélkül is hallani foglak-mondtam neki röhögve
-De úgy örülök-mondta
-Imádlak-mondtam neki
-Én is...mármint téged-mondta én meg felnevettem
-Bennel van valami?-kérdeztem
-Igen, elhívott holnap, moziba. -mondta
-Télleg? Úúú de jóóó-mondtam
-Igeeen, de mennem kell megyünk mamáékhoz, este még beszélünk,szia-mondta
-Oké, szia-és letettem
Úristen olyan boldog vagyok, mikor ránéztem az órára még csak 2-t mutatott, úgy hogy
kiválasztottam, hogy mit fogok felvenni. Ezt:

 Megjött anya, neki is elmondtam mindent, ő is örült. Én is. háromnegyed 3. Mindjárt jön Dave! Ettem, és már 3 óra volt! Csengettek.
-Szia-köszöntem
-Szia- és megcsókolt
-Mehetünk?-kérdezte
-Igen, de hova?-kérdeztem
-Nem tudom csak úgy valamerre-mondta mosolyogva, és megfogta a kezem
És hogy hova mentünk? A partra. Nagyon jó volt:

Beszélgettünk, nevettünk, meg sok minden mást... (;D) 6 óra volt mikor elindultunk haza.
-Holnap ráérsz?-kérdezte, mikor megálltunk a kapunkban
-Igen rá-bólintottam
-Akkor jó, mozi?-kérdezte
-Jó-bólintottam
-Akkor szia, holnap-mondta és megcsókolt
-Szia-mondtam és megint megcsókoltam
Mikor beléptem a házba, Flóra rögtön letámadott:
-Na milyen volt? Mit csináltatok? Hova mentetek? -kérdezte izgatottan
-Neked is szia-néztem rá mosolyogva
-A partra mentünk, beszélgettünk, hülyéskedtünk, és holnap moziba megyünk -mondtam neki
-Óóó de jó
Csörgött a telóm, Lili. Vele is beszéltem, vagy negyed órát. Most 11 óra lesz, itt van mellettem a laptopom, és írt Dave facebookon. ÁÁÁ nem hiszem el. Járunk!!! Na de vissza írok neki... ;)

2 megjegyzés: