2013. július 22., hétfő

7. fejezet

Szeptember 10 (hétfő)

A mai nap iszonyat jó volt. Na tehát reggel, már fél 7-kor fent voltam, annyira izgultam a délután miatt. Öltöztem:

utána lementem reggelizni, anya elment, Ricsiék még fent voltak, öltöztek. Lilivel együtt mentünk suliba. Lili:

 A csapat szokásosan a suli előtt volt.
-Sziasztok-köszöntek a fiuk. Dave rám kacsintott, köhm... kicsit elbambultam. De mindegy. Ja amúgy Dave igy nézett ki:

De úgy láttam Lilin, hogy ő is elbambult Benen, aki így nézett ki:

-Sziasztok, Áron? Hát te?- kérdeztem
-Sziasztok- köszönt Lili is
-Mi az?-kérdezte Áron
-Martina?-kérdeztem
-Mi van vele?
-Nem jártok már?-kezdte nyaggatni Lili is.
-Nem, szombaton szakitottunk. -közölte
-Ahha hát akkor azért...-néztem Lilire
-Jaja...-nézett rám. A fiúk értetlenül nézték a beszélgetésünket, ők nem értették. Mi nagyon is, mert mikor szombaton voltunk a Duna plázában, Martina és Noémi azt beszélték ki éppen, mennyi helyes fiú van a plázában, próbáltak szemezni velük, kisebb nagyobb sikerrel, ahogy láttuk mi.
-Hallod haver - lökte meg Krisz Dave vállát- Mostantól Tina megint rajtad fog lógni.
-Nem biztos, főleg ha barátnőm lesz- közölte, és óvatosan rám pillantott. Lili és Ben az rögtön levágta, hogy mi a helyzet úgy hogy ők hagyták is, ellenben a többiek. Na ők aztán nem. Rögtön faggatni kezdték Davet, hogy hogy néz ki a lány, mi a neve, hány éves. Zalán és Marci éppen akkor értek oda hozzánk, amikor azt kérdezték Davetől, hogy milyen a stílusa.
-A stílusa SWAG, deszkás-mondta Dave, de eddig többet nem árult el a "titokzatos" lányról.
-Miről van szó?-rántotta ki a füléből Zalán a fülhallgatóját.
-Dave csajáról-mondta Dan, aki egészen eddig a telefonjával szórakozott.
-Óóó, hogy néz ki?-kérdezte Marci
-Na jó elmondok valamit róla, ok? de ennyi lesz, tehát:bitang jól néz ki, barna a haja, kék a szeme...és ennyi, amit közlök vele kapcsolatban.-mondta Dave
-Na ne már ennyi? milyen telefonja van?- kérdezte Zalán, de mielőtt Dave válaszolhatott volna, Dan megelőzte.
-Halljátok, ez már beteges. Titeket jobban érdekel az, hogy milyen telója vagy laptopja van, mint maga a csaj. Öcsém ti nem vagytok normálisak.- mondta nekik, mire mindenki felnevetett.
-Daveee, Beeen- nyávogta Amanda, a b-s lányok közül Amanda és Vanda az olyan beképzeltek, mint Tináék, ők a "vezetők"(a többiek: Nóra, Zsófi, Réka).
-Mondjad- biccentett felé Dave
-Délután eljöttök velünk moziba?-kérdezte Amanda
-Nem-közölte egyszerűen Dave.
-De mért? -nyavajogtak
-Azért mert, programom van valakivel, pont téma lezárva.-mondta
-Hát jó-törődtek bele
-Ben?
-Nekem se jó
-Na de mért?-toporzékoltak
-Azért basszus, hogy neked legyen mit kérdezned, na lehet amarébb tipegni. Mindkettő szépfiúnak programja van valakivel, ezt fel lehet fogni, nem? Szerintem nem olyan nehéz.-közölte Dan, mire felröhögtünk. A b-s lányok sértődötten bementek a suliba.
-Kösz-nézett Dave Danre
-Hallod, az ciki lesz ha megölellek?- kérdezte Ben, mire elröhögtük magunkat
-Hát ja eléggé, elég ha megköszönöd.-mondta Dan
-Na jó akkor kösz- biccentett Ben
-Mélyen tisztelt 8/A. -kezdte az ofő- Becsöngettek már, nem zavar?
-Nem igazán-vágta rá Krisz, mire felnevettünk
-Na indulás! Milyen óra az első?-kérdezte a tanárnő
-Ömm asszem tesi-mondta Kitti aki akkor ért oda hozzánk
-Tesnevelés? Na húzás át az öltözőbe. Gyerünk! -tapsolt kettőt az ofő.
Mikor már a folyosón voltunk, Kitti adott Dannek egy csókot, persze úgy, hogy ne vegye észre senki és egy kamera se lássa őket. Ügyesek. A tesi fárasztó volt, mikor öltöztünk már vissza, amikor a fiú öltözőből egy dobbanást hallottunk.
-Na, mi volt az a dobbanás előbb? -kérdeztem a fiúktól
-Mi?...ja, egy cipő-esett le Davenek, hogy mit kérdezek. Hát oké.
Szünetben mentem le a büfébe, mikor Dave beért mellém.
-Ugye levágtad, hogy milyen csajról beszéltem? -kérdezte szemtelen mosollyal
-Ömm...nem tudom-néztem rá, persze tudtam, hogy rám gondol. Csak hülyítettem. ( :D)
-Hát jó. A délután jó lesz. -mondta mosolyogva, mikor beálltunk a sorba.
Megvettünk mindent, mentünk már fel a lépcsőn, Dave unottan állta a lányok nézését, mikor megszólalt:
-Érted megyek majd 2-re, ok?-suttogta, én meg csak bólintottam mosolyogva.
Amúgy a következő óra matek volt. Szét untuk a fejünket Lilivel, és mikor ezt meg állapítottuk, jót röhögtünk. Szünetben mindent elmondtam Lilinek, amit Dave mondott előző szünetben. Húú nagyon örült neki, de kicsit szomorú volt mert Ben még nem lépett semmit. Eszembe jutott valami.
-Ben gyere- rángattam el a fiúktól.
-Mi az?-nézett rám, mikor már kint voltunk a folyosón.
-Hívd el Lilit fagyizni, imádja a fagyit.-mondtam neki
-Hallod, ez nem is rossz ötlet-mondta
-Ugye? Na, indulj el lassan a büfébe.
-Mi?
-Na, gyerünk már, megoldom- mondtam
-Hát jó-mondta
Visszamentem a terembe.
-Lili, te nem akartál még előbb fantát venni?-kérdeztem tőle
-Ja de télleg már megyek is.-mondta mit sem sejtve
-Bogi- szólt Dan
-Igen?-mentem oda hozzájuk
-Ben, hova ment?
Én csak mosolyogva vállat vontam.
-Van egy kis dolga.-mondtam
Éppen csöngőkor estek be a terembe, Martináék előtt. Töri volt a kövi óra. Bár nem tudtam, hogy mi volt, de Lili folyamatosan mosolygott. Mikor kicsengettek, Lili szó szerint kirántotta padból, és bementünk a mosdóba.
-Wííí-kezdte ilyen Lilisen-Ben elhívott fagyizni, ma délután.
-De jóóó-mondtam
-Nagyon úúúgy örülök nekiii...-mondta de nem fejezhette be, mert belépett a mosdóba Martina és Noémi.
-Úúú mi is de örülünk neki. Na lehet kihúzni innen.-mondta nekünk Tina.
-Na ide figyelj, nekünk te nem parancsolsz...-kezdte Lili, de én oda szóltam neki:
-Hallod, hagyjad nem ér annyit-mondtam neki suttogva
-Na látod Lili, kedves barátnőd fél tőlünk.-mondta Noémi
-Én? Félek? Hah hagyjuk már, csak annyit mondtam neki, hogy hagyja nem értek annyit.-és ezzel kimentünk a mosdóból. Mikor kiléptünk, pont megláttuk Benéket.
-Na, volt valami veszekedés? -kérdezte Dan úgy 5 méterrel messzebről.
-Olyan idióta vagy.-lökte meg Kitti
-Én is szeretlek, cicám-nézett rá Dan, Kitti meg elmosolyodott, és oda szaladt hozzánk
-Na? -kérdezte
-Tinával kicsit összekaptunk , de semmi komoly-mondta Lili
-Akkor jó, hétvégén ráértek? Elmehetnénk valahova, így hárman.-kérdezte Kitti
-Én rá-mondtam
-Én is-mondta Lili
-Az szuper, akkor szombaton megyünk valahova.-nézett ránk Kitti csillogó szemmel.
Bólintottunk és kimentünk az udvarra, ahol már a fiúk kint voltak.
-Na mizu?-kérdezte Zalán
-Ja semmi, csak megbeszéltünk, hogy szombaton elmegyünk hárman, valahova.-mondtam
-Na, az jó-biccentett Krisz
-Marcival mi van?- kérdeztem, mert ült a padon, és zenét hallgatott. Egész szünetben.
-A lány akit megbökött fészen, nem bökte még vissza, és most össze zuhant mert az hiszi, hogy a lánynak barátja van.-mondta nekünk Dan
-Mert mi az, hogy még nem bökte vissza? Legalább már félórája, hogy megbökte.-mondta Zalán, olyan "hallatlan, mit képzel magáról?" stílusban
-Félórája? De akkor még óra volt, ráadásul Hajdúval. -mondtam
-És? Ennek a két kockának, az se számítana, ha világ vége lenne. Azt is kiírnák. -mondta Dave
-Ja, méghozzá így: " Na most megyek és keresek egy biztonságos helyet, ahol remélhetőleg WIFI is van"-mondta Ben. Jót röhögtünk rajta. Zalán nem is figyelt, mert pont facebookozott. A következő óra, és egyben az utolsó biosz volt. Óra után négyen indultunk haza, a többiek más fele laknak.
-Na sziasztok- mondta Dave, mikor megállt a házuk előtt
-Szia-mondta Lili
-Szio-köszöntem
-Cső-köszönt...Ben
Megálltam a házunk előtt, elköszöntem tőlük, ők meg tovább mentek. Innentől nem tudom mi volt, majd kikérdezem Lilit. (:D)
Senki nem volt otthon mivel, Flóra meg Ricsi még suliban van, anya meg dolgozik. Ezért először is ettem utána meg Lilivel és Kittivel benyomtuk a skypeot és igy hárman beszéltük meg, hogy ki mit fog felvenni, merthogy Kitti és Dan is mennek valahova. Én végül emellett döntöttem:

Lili:

Kitti:

Mire kiválasztottuk már fél 2 volt, úgyhogy elköszöntünk. Én meg egyre idegesebb lettem megjegyzem, tök feleslegesen. Már háromnegyed volt amikor Flóra hazaért.
-Szia...sztok- köszöntem, mert Flóra hozott vagy nyolc embert.
-Szia-köszöntek
Flóra meg csak rám mosolygott.
-Amúgy csini vagy-mondta nekem Flóra
-Köki
Felmentek a szobájába. Csöngettek, Dave.
-Szia- köszönt mosolyogva, így nézett ki:

-Szia-köszöntem
-Csini vagy-mondta
-Köszi
-Mehetünk?-kérdezte
-Igen
Csak sétáltunk, és beszélgettünk mindenféléről, hülyültünk, nevettünk, vettünk jégkását is. Leültünk egy padra a Duna parton. Néztük a vizet csendben, miközben jégkását ittunk, és miután ezt megállapítottuk, hogy rohadt unalmas a víz, jót röhögtünk rajta. Azért voltak lányok is a parton, láttam pár irigykedő pillantást, pedig nem is járunk. Még sétáltunk egy kicsit, és Dave megfogta a kezem(!). Azta azt hittem, hogy ott helyben elájulok. Pár kép a délutánról:

Nagyon jó délután volt.
-Nagyon jó volt-mondta mikor megálltunk a kapunkban.
-Igen, szerintem is-értettem egyet
-Na szia, holnap találkozunk.-és megpuszilta az arcom
-Szia-mondtam, és bementem a házba
-Azta...-ennyit birtam mondani
-Mi az?- kérdezte Ricsi
-Semmi csak...hagyjuk -mondtam, mikor megláttam, hogy 3 haverja nálunk van
-Na? Jó volt a délutánod? -kérdezte Márk, de egy kis gúnyt hallottam a hangjában
-Igen nem volt rossz-válaszoltam flegmán
-Azt meghiszem, egyébként az öcsém rohadtul beléd esett.-mondta Márk
-Ki?-kérdeztem
-Az öcsém, Dave-mondta, én meg ledöbbentem. Dave és Márk testvérek? Na jó próbálom feldolgozni.
Nem szóltam semmit, csak felmentem a szobámba. Beszéltem Lilivel is, és azt mondta, hogy nagyon jó volt neki is a délután. Ennek örülök, de már 7 óra volt, mikor Flóra barátai mentek. De ahogy hallottam Ricsi haverjai is.Anya meg utánuk jött meg nem sokkal. Azt mondta sok munka volt. Vacsoráztunk, fürödtem és most feküdni fogok.

4 megjegyzés:

  1. Naon jóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!Délután írsz még egyet????????? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, nem tudom mikor hozom olyan fél 6-7 óra körül ;)

      Törlés
  2. nagyon nagyon nagyon jóóó !:D Mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés