2013. július 18., csütörtök

2. Fejezet

Szeptember 4 (kedd)

Ma reggel már 7 órakor lent voltam a nappaliba felöltözve ebbe:
-Jó reggelt, hát te? hogy hogy ilyen korán?-kérdezte anyu
-Nem tudom nem birok aludni
-Na cső-jött le Ricsi a lépcsőn, és intett. Biccentettem
-Sziasztok-lépett be az ajtón Flóra
-Szia, nagyon csini vagy- mondtam, ez volt rajta:
-Szasz-"köszönt" neki Ricsi
-Ohh köszikee, anya?
-Konyhába-jött egy hang, a konyhából
-Na megyek öltözni- mondta Ricsi
Én ott maradtam egyedül a nappaliba és mikor mennék be a konyhába kajáért, hát persze, hogy elesek a lépcsőben(olyan házunk van, hogy a nappaliba egy 3 fokos lépcsőn kell le menni)
-Jól vagy? -jött oda Flóra
-Ja de kicsit fáj a térdem, de kibirom-válaszoltam, Flóra biccentett
-Na milyen vagyok?- jött le Ricsi a lépcsőn, és megfordult ilyen csajosan
-Klassz, Snapback?-mondtam, ez volt rajta:
-Nem kell, most-válaszolt
-Na jó fél van én megyek-mondtam
-Jó szia kicsim
-Sziasztok
mikor kiértem a kapun pont megláttam Lilit a sarkon, nagyon csini volt, ez volt rajta:

-Szijja-öleltem meg
-Szio, mehetünk?
-Jaja
mikor oda értünk a sulihoz egy csoportot láttunk a bejárat előtt
-Héé Bogi, Lili gyertek ide-intett Dave és Ben
-Sziasztok-köszöntünk
-Na tehát kinek milyen volt a tegnap délutánja, Bogi?
- Én tulajdonképpen semmit nem csináltam csak hallgattam ahogy Ricsi...
-Az ki? -szólt közbe Áron
-A bátyám, tehát azt hallgattam ahogy a haverjaival ps-eznek, kiabáltak meg minden- válaszoltam
-Ahha tehát a bátyád, azt hittem a pasid-szólt közbe Krisz
-Nem, az érdekes lenne nem gondolod?-A fiuk elröhögték magukat
-És neked Lili?-kérdezte Ben
-Nálunk uncsimék voltak ugy hogy én szorakoztam Milánnal, közbe meg vigyáztam a hugomra, Laurára, és nektek fiúk? még beszélgettünk, amikor kijött a tanárnő
-Ti négyen! Mit képzeltek, azt hiszitek, hogy ez vicces? azonnal szedjétek le az ablakokról a mintákat! és ezzel beviharzott a suliba
-Na jó mit csináltatok?-kérdeztem mosolyogva
-Firkáltunk ezt-azt az ablakokra, meg a szekrényekre is, de azt gondolom nem vették még észre!-mondta Dave
-Hát ez jó- mondtam vihogva
-Na mennyük be! -mondta Dan
az órák a következő képpen teltek: az első magyar volt, Bordács tanár úrral, utána jött egy matek, Szabó tanárnővel, földrajz Magdával, angol Kováccsal, biosz Katona tanárnővel, 5 óra. Ugye ma még nem csináltunk semmit csak megbeszéltük, hogy mit várnak tőlünk idén. Hát jó, órák után mentünk le a büfébe, mikor engem Ben félre hivott
-Menj csak, mindjárt megyek én is- mondtam Lilinek
-Okii
-Igen?
-Lilinek tetszik valaki a suliból?
-Ja, te
-Én?
-Igen mert?
-Nekem is tetszik
-Na az jó, és akkor mi legyen?
-Hallod nem tom, kitalálsz valamit?
-Nem, egyedül nem, te is benne vagy
-Jójó de azért kösz hogy elmondtad
-Nincs mit- és megölelt
-Amugy neked tetszik valaki a suliból? kérdezte de láttam rajta hogy tud valamit
-Igen egy fiu, mit tudsz?
-Én? azt hogy tetszel egy fiunak!
-Na ezt jó tudni. Elmosolyodott, és kikerült
-Na mi az mit mondott?-kérdezte Lili mikor indultunk haza
-Azt hogy ki tetszik neked, én meg erre hogy te, ő meg azt mondta hogy te is tetszel neki.- válaszoltam, és abban a pillanatban visító rohamot kapott, és ugy ölelt meg hogy majdnem elestem
-Minek örülünk? -kérdezte Ben, mikor Davevel oda értek mellénk
-Semminek, csak Lili szokott ilyet csinálni mikor közlök egy jó hirt-mondtam
-Na az jó- biccentett mosolyogva Dave, én meg vihogva megvontam a vállam
-Ki lakik erre? -kérdezte Ben
-Én-mondtam- Ott -mutattam a házunkra:
-Ott? én meg ott- mondta Dave és rámutatott a sarkon egy házra:
-Na az jó szinte szomszédok vagytok- vonogatta Ben a szemöldökét olyan ördögi stilusban
de télleg ez igy jó, hogy Davevel szinte szomszédok vagyunk mert az ő házuk csak 3-mal van arréb mint a miénk...
-Bogiiiiiii-kiabált valaki...Ricsi
-Ez milyen hülye?- kérdezték a fiuk egyszerre, Lili meg elkezdett vihogni
-Ez a bátyám- mondtam
-Ohh sajnálom...-kezdte Dave
-Hát én is-vágtam a szavába-Nem haragszom nyugi -néztem a szemébe
-Bejöttök?-kérdeztem
-Aha -mondták a fiuk
és bementünk a házba,és az a látvány ami fogadott hát... Ricsi az előszobában már leült a röhögéstől, a haverjai(öten) a nappaliba ültek a kanapén és röhögtek, de olyan szinten hogy nem tudtak egy szót se mondani.
-Bocs hogy ezt látni kellett-mondtam a fiuknak, Lili meg se lepődött ő unottan állt mellettem
-Arra- mutattam az emeletre
és bementünk a szobámba, a fiuk megálltak az ajtóba s ugy néztek körül mintha nem tom Disneylandbe lennének
-ú-ú elkérhetem akkor a snapbacked?- kérdezte Lili
-Jaja de melyik is kell? és kinyitottam a felső polcom
-Aztaaaa ez mind a tied?-kérdezte Dave:
-Jaja
-Mit csináljunk?-kérdezte Ben
-Üvegezzünk?javasolta Dave
-Jó lesz -helyeseltünk Lilivel
este 7-8-ig itt voltak,utána Lili még maradt egy fél órát, hülyültünk, nagyon jól éreztük magunkat a fiukkal.
-Vacsora-kiabált anya
-Flóra?-kérdeztem
-Megjöttem
-Eddig is itt voltál, nem?-kérdezte tőle Ricsi
-Ajj igen itt-válaszolt
ettünk fini volt bár nem tudom mi az amit ettem, felmentem lefürödtem, még facebookoztam egy kicsit, most meg mek feküdni

2 megjegyzés:

  1. nagyon joo lett!!most vettem észre az előbb h már van kövi és gyorsan elolvastam..:) nagyon tetszik!!csak így tovább!mikor lesz kövi?olvasnám már tovább!!^^

    VálaszTörlés
  2. nagyon aranyos vagy de szerintem már csak holnap de lehet hogy este kirakom nem tudom *.*

    VálaszTörlés