2013. július 26., péntek

12.rész

Szeptember 15

Reggel 7-kor arra keltem, hogy Lili hív. Mondta, hogy 9-re menjek oda hozzá. Jó megyek, de minek kellett 7-kor hívni. Ő sose alszik??? Már utána nem birtam vissza aludni, úgy hogy lementem a konyhába.
-Jóreggelt-mondta anya
-Jóreggelt-mondtam
-Hogy hogy ilyen korán?-kérdezte anya
-Lili hívott, és már nem tudok visszaaludni-mondtam
-Ja jó, én elmentem anyuhoz-mondta anya
-Oké
Ettem, és öltöztem:

Még csak 8 óra volt, úgy hogy bekapcsoltam a laptopom, és facebookoztam, zenét hallgattam. Háromnegyedkor indultam. Pont 9-kor értem oda Lilihez.
-Szia, mehetünk?-ölelt meg
-Szia igen, Kitti?-mondtam
-Vele ott találkozunk-mondta Lili
-Ja jó-mondtam
-Amúgy csini vagy-mondtam neki:

-Kökii te is-mondta
Mikor oda értünk, Kitti már ott volt. Vagy 2-ig ott voltunk, mindenre felültünk(:D) vettünk vattacukrot, jégkását. Mindent, mikor már indultunk vissza, lementünk a Dunához. Itt is elszórakoztunk vagy félórát, mikor sms-em jött. Dave írt, hogy 3-ra jön értem.
-Mennem kell-mondtam
-Miért?-kérdezte Kitti
-Ööö...anya hazaért, és megyün unokatesómékhoz.-mondtam
-Kihez?-ráncolta össze a szemöldökét Lili
-Szilviékhez-mondtam neki
-Jaaa télleg, mondtad-esett le neki
-Na akkor én megyek-mondtam
-Várj mi is jövünk-mondta Kitti
-Oké
Mikor haza értem, már háromnegyed volt, úgy hogy átöltöztem. Ja, Ricsi és Flóra nem volt itthon. Ezt vettem fel:

Csengettek. Dave
-Sziaaa-ugrottam a nyakába
-Szi...a-mondta és megcsókolt
-Mehetünk?-kérdezte
-Igen-mondtam
Mikor oda értünk a mozihoz, el kellet döntenünk, hogy mit nézünk meg. Vagy 5-6 percig nézegettük a filmeket, végül A nagyfiúk 2 mellett döntöttünk, ami csak háromnegyedkor kezdődött, úgy hogy addig körbejártuk az egész plázát. Mozi után, most is lementünk a partra. Nagyon hideg a víz, amúgy egyszer Dave kapott el, hogy bele ne essek a vízbe. Szép lett volna. Olyan 6 óra körül indultunk, Daveékhez. Nagyon jó volt náluk is. Hazakísért mikor mondtam, hogy nem kell itt lakok pár házal arrébb, de ő megmakacsolta magát. Hát jó. A kapunkban még beszélgettünk, vagy félórát.
-Holnap?-kérdezte Dave
-Nem tudom, azt mondta anya, hogy megyünk valahova, hogy hova azt nem tudom-mondtam neki
-Ja jó, akkor majd hívj-mondta
-Jó majd hívlak, hogy mikor lesz jó. Oké?-mondtam
-Jó, szia-mondta és megcsókolt
-Szia-mondtam és megint megcsókoltam
Ricsi meg Flóra még mindig nem volt itthon, csak anya. Felmentem a szobámba és vacsoráig skypeoltam Lilivel, facebookoztam, zenét hallgattam.Vacsi után, olvastam a Szent Johanna Gimit, ma kaptam meg az első részét. Nagyon jó. Este 8 körül jött meg Flóra, Ricsi utána egy fél órával. Dave írt, hogy menjek fészre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése