2013. július 20., szombat

5. fejezet

 Szeptember 8 (szombat)

Reggel valaki elkezdett szúrkálni, de télleg. Mikor kinyitom a szemem,na ki lehet ilyenkor? Flóra
-Mit szúrkálsz, fél 7-kor? -kérdeztem
-Ricsi tegnap, mikor tévéztünk miért kuncogott? -kérdezte Flóra
-Nem tudom, de ezek szerint te se, akkor miért veszekedtetek tegnap este?
-Mert... ő Ricsi- tárta szét a karját amolyan, "ezt én se tudom, de jól esett egy kicsit veszekedni vele" mozdulattal
-Ahha, akkor ezt hogy most megbeszéltük, kérhetek valamit?
-Igen-bólintott
-HAGYJÁL ALUDNI!!!- emeltem meg a hangom
-Jóvan' nem kell kiabálni!
-De amugy...-kezdte, de belé folytottam a szót
-Nem érdekel, én aludni szeretnék, ugy hogy húzzál ki azon az ajtón, és 10-ig ne halljak rólad!- mondtam neki
Erre elröhögte magát, és kiment. Én meg mikor legközelebb felkeltem háromnegyed 10-et mutatott az óra. Felöltöztem ezt vettem fel, mert megbeszéltük Lilivel, hogy plázázunk egyet.:

 Lementem, anya már nem volt otthon, mert ment mamához Szombathelyre. Nagyban reggelizek mikor, Flóra meg Ricsi megint veszekednek. Hogy min? Flóra kikérdezte Ricsit, hogy tegnap, mégis mi baja volt, és hogy mért veszekedtek, de akkor Ricsi megint elkezdett röhögni, ugy hogy megint összekaptak. Én inkább elmenekültem otthonról, és mentem Lilihez. Ja igen este hülyéskedtem egy kicsit, és fényképezkedtem. Ilyen képek készültek:

Oda értem Lilihez, és dobtam egy sms-t, hogy jöjjön mert itt vagyok. Miután elküldtem, ugy 40 másodperc alatt kint volt, és indulhattunk.Ez volt rajta:

 Közben beszélgettük és elmeséltem, hogy a tesóim este meg reggel is összevesztek, végig hallgatott, utána egyszerre nevettünk fel. Mikor megérkeztünk a plázához, mindketten más fele akartuk menni, de megegyeztünk abban, hogy először megyünk a Deichmannba utána New yorker,C&A,Humanic és Retro. Ezek után pedig az Aréna plázába. Na igen itt könnyebb volt dönteni: Devergo,Levi's,Mango(ezt a boltot Lili mondta, én erre rávágtam, hogy gyümölcs?)Mayo chix...és igy tovább. Sok jó cuccot vettem:

Mikor már befejeztük a vásárlást, beültünk a mekibe.És közben láttuk Martinát és Noémit. Hát birtam volna anélkül is élni, hogy nem látom őket(még itt is, mert attól, hogy Áronnal jár ha jár még vele, nekünk akkor se kell kibirnunk), de mindegy. Utána indultunk volna haza, ha Lili nem találja ki, hogy üljünk be a moziba hát jó, üljünk. Megnéztük a Gru 2-t. Jó film, egyébként sok velünk egykorú lány ült bent. (fiuk nem igazán) Na és ezután télleg indultunk, bementem Liliékhez, és felpróbáltuk az összes cuccot amit vettünk, jó sokat röhögtünk. Jól éreztük magunkat. Amikor haza értem, nem volt otthon senki, de Flóra hagyott egy cetlit a konyhába, hogy elment Kristófhoz, este jön. Ricsi meg...nem tudom. Leültem a nappaliba a laptopommal, és a blogomat irtam, mikor megjött anya.
-Szia Bogi!
-Szia anya, milyen volt mamánál?
-Jó-ezzel le is rendezte, és bement a konyhába. Ezt megbeszéltük.
-Anya tudsz valamit Ricsiről?- kérdeztem
-Igen hivott, hogy elmegy Patrikhoz.- mondta
-Ja jó.
Még irtam a blogomba egy kicsit, mikor este 7-kor megjött Flóra, utána félórával Ricsi. Amikor meglátták egymást ennyit mondtak: arghh. Igen, miután elmentem itthonról, még jobban összevesztek. Ez ilyen. Na mindegy is. Mindketten fent voltak a szobájukba, és nem birtak egymásra ránézni, kivéve mikor vacsoráztunk, de akkor is csak azért mert muszály volt. Az este további részében magamat fényképeztem, lett nagyon jó:

Utána lefürödtem, még anyu beszélni szeretett volna velem, és most feküdni készülök.

2 megjegyzés:

  1. Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom Imádom !!!! *0* minnél előbb folytasd!!!!!!!!!! *-*

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm, de ma már nem hiszem, hogy hozok. Holnap biztosan! *-*

    VálaszTörlés